|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
FrankB: dat is wel slecht  fiets je toch over de grote weg?  dat is,, en stuk meer dan hier  ! ghehe daarom  |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
@Irthe: met die vrachtwagens hiero die zelfs in dit weer 70 rijden?  moet langs het industrieterrein... vlak langs de grootste papierfabrieken van het dorp  ja, die knuffels, daar doe ik het voor?  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
moest ff bloggen  hoe is het hier verder ?  |
|
FrankB Oudgediende
|
wel goed hoor  |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
 Ik mag thuis werken vandaag!!!!  |
|
ladekast Oudgediende
|
@Zwelgje: wil ik ook maar hoe doe ik dat ?  |
|
FrankB Oudgediende
|
uhm, roy, een webshop?  |
|
Irthe Erelid
FrankB: uuhm laat je die op het fietspad rijden?  daar is wel gestrooid lijkt me toch? anders neem je de bus?  haha dacht ik al wel  Roy6: goed hoor weer een beetje aan het opwarmen  met jou? |
|
Zwelgje Erelid
|
|
FrankB Oudgediende
|
geen geld voor bus..  ben blij dat ik morgen terug kan  de fietspaden worden nooit gestrooid in deze gemeente  de wegen wel  |
|
Zwelgje Erelid
FrankB: Je kunt wel de bus nemen, maar dan is het nog maar hopen dat die WEL rijden...  je mag natuurlijk altijd mij gezelschap komen houden, maar dan moet je eerst naar het oosten komen...  |
|
ladekast Oudgediende
|
FrankB: lol, pakje marlboro, 4,80 + 4,95 verzendkosten  |
|
Irthe Erelid
FrankB: handig   reis je toch zwart?XD ofzo  hoezo dat dan?  slecht  bij ons strooien ze bijna te veel  maar het is hier niet glad, en de fietspaden zijn mooi schoon (Gelukkig  anders moest ik nog eerder er uit om kranten te doen om op tijd te zijn  ) ooh dan^^ |
|
FrankB Oudgediende
|
Roy6: goede deal toch? @Irthe: de gemeente heeft niet het benodigde materieel om deze smalle paden te strooien  ik ga even douchen en eten  |
|
ladekast Oudgediende
|
FrankB: alleen busroutes worden gestrooid, het is overal hetzelfde op het moment en terecht, als het strooizout op is dan houdt het op en dat willen we verkomen.
de mensen die strooien en schuiven draaien werkdiensten van 14 uur per persoon, wat meer kunnen we eisen van ze ? |
|
Irthe Erelid
FrankB: een trekker met een klein wagentje er achter  anders ga je zelf met een zoutbusje rond?  okee douchze en eetze^^  en niet verzuipen ea   |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
FrankB: maar ze hadden dit jaar hadden ze toch voldoende zout |
|
Zwelgje Erelid
@jackjanjanus: maar de helft meer als vorig jaar. M.a.w. een korrel op de al kleine berg... |
|
ladekast Oudgediende
|
De winter is vroeg en gaat lang duren, ik zou zeggen wen maar aan de zooi  |
|
Irthe Erelid
hmhm, de kou valt uit te houden 's ochtends (dan slaap ik toch nog half dus voel ik het minder), op mijn bevroren handen na.. maar de sneeuw is tot nu toe nog te overzien, maarja hier ligt nog niet eens 10 cm..  |
|
Zwelgje Erelid
@Irthe: wees blij, hier ligt ca. 15 tot 20 cm (als het niet meer is....) |
|
ladekast Oudgediende
|
hehe, in zwijndrecht ligt op plekken 25 cm of meer, ik heb het nog nooit gezien  |
|
Irthe Erelid
ben ik ook moet ook niet meer worden anders kan ik niks meer doen  roy: dat is wel veel   dan zie je je eigen schoenen niet meer  |
|
ladekast Oudgediende
|
@Irthe: lol, ook de enkels waren verdwenen  heb zaterdagnacht om 2-3 uur buiten gemeten, toen lag er 22-23 cm sneeuw  Zondag is er nog wat bijgekomen, zal een cm of 2-6 zijn geweest  |
|
FrankB Oudgediende
|
Quote Irthe: FrankB: een trekker met een klein wagentje er achter  anders ga je zelf met een zoutbusje rond?  okee douchze en eetze^^  en niet verzuipen ea   die fietspaden hebben links een betonnen afzetting, naar de weg toe dus  rechts begroeing, kleine trekkers passen er al niet op.. 2 fietsen naast elkaar ook maar nauwelijkes |
|