|
duimelotje Senior lid WMRindex: 82 OTindex: 924 Wnplts: Kirchroa
|
Ja zitplaatsje graag en een portje als afzakkertje *droomt nog over vanmiddag*
Hey Pft hoe is tie? |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Een port mevrouw, natuurlijk.... alstublieft!! *zeg Kok, zijn die bitterballen nu eens klaar ja??*  |
|
pfft Erelid
 WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
Mwah, ik ben nu eigenlijk al een week ziek. Heb momenteel eigenlijk alleen nog maar oorpijn, dus dat scheelt. Mja, morgen toch maar even de dokter bellen voor mn oor. Voor de rest hebben we net gegourmet met t gezin  Heb niet echt heel veel gegeten heb ik het idee, maar t was wel lekker. We hadden stoofpeertjes toe  En hebben jullie een leuke dag gehad? |
|
|
@sjefke: dank u zeer vriendelijk meneer @pfft: ja hoor heb hele leuke dag gehad, zie mijn blogjes maar.. en gelukkig gaat het weer wat beter.. Klinkt ms gek maar een neusspray doet voor de oren wonderen  |
|
|
Och is die lieve Kokkie er ook...nice  mijn nachtbrakertje van vannacht  ? |
|
Kolleke
Erelid
 WMRindex: 1.240 OTindex: 6.293
|
Hoor ik daar bitterballen?????
Alo alo! |
|
sjefke Oudgediende
|
|
Kolleke
Erelid
|
|
|
sjefke Oudgediende
Nou, ik ga dat niet in me eentje doen..  |
|
Kolleke
Erelid
|
Nee, lijkt me ook niet echt gezellie  We zijn vandaag ook maar met z'n tweetjes geweest. Wel gourmetten  |
|
pfft Erelid
|
@duimelotje: Ja, die neusspray weet ik. Maar dat is dus het probleem. Die is op en de winkel waar we dat halen was toen al dicht. Dus, ik heb de afgelopen dagen van een inhalator gebruik gemaakt. Doe je kokend water in met een lepel salieblaadjes en dan inademen door je neus. Dat werkt ook wel, maar t wordt nu weer slechter.  Heb je blogje ook gelezen  |
|
sjefke Oudgediende
Weet je wat het is , als ik een paar biertjes ga drinken gaat die andere huisgenoot van me ook de deur uit, en die blijft dan succesievelijk de hele avond weg;) Maar ik heb zonder storing Top Gear kunnen kijken  |
|
|
|
|
Kolleke
Erelid
|
Verd.... Dat heb ik gemist!  We zaten bij de buren  Ik hoop dat ze een rerun herhaling hebben.... |
|
|
@pfft: heb je ook tijm in huis? Verse salie en tijm in een schoteltje, op de slaapkamer zetten voordat je gaat slapen en deur niet meer open doen, werkt ook  |
|
sjefke Oudgediende
It was absolutely Amaaaaazing hahah!!   Duimpje don't worry be happy  Zal ff checken Kollie..moment..  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Kolleke
Erelid
|
Daar baal ik eigenlijk wel een beetje van dat ik die gemist heb  Klinkt ook goed, kokkie!  |
|
pfft Erelid
|
@Kolleke: je kunt wel via internet kijken  ik download de aflevering meestal gewoon in hd @duimelotje: tijm hebben we niet vers. Wel uit een potje, mja, dan werkt t zeker niet  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik moet de optimalisatie nog doen, morgen ga ik het online zetten.  |
|
Kolleke
Erelid
|
@pfft: waar ergens? Ik heb wel een site waar ik ze kan zien, maar HD is beter... |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik heb Exquise aardappels gebruikt, 1 ui, 1 rode paprika, 1 bolletje solo clove knoflook en 150 gram varkensfilet.  |
|
|
@pfft: gebruik soms wel eens gedroogde ja, weet niet of uit een potje werkt..maar niet geschoten is altijd mis.. @sjefke: dan is het goed.. @WMR-kok: ga ik het ms met oudjaar uitproberen |
|
sjefke Oudgediende
Kollie: Morgenavond 19.45 BBC2 herhaling  |
|
Kolleke
Erelid
|
Yessss!  |
|