|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@yes_my_dear: en we zijn weer terug bij het oorspronkelijke onderwerp  |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
@JJJ:ik kon er niks aan doen  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
@jackjanjanus: ze doet t zelf en dan geeft ze mannen op de schuld! @LQ: slimpie  Tijd voor HIV tests als dat vaker gebeurt en er zit wel bloed van de patient aan |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
|
|
yes_my_dear Oudgediende
JJJ: Doeg   |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
LQ: je kunt geen belangrijke zenuwen raken, die zitten aan de zijkanten van je vingers, net als de arteriën en venen, maar je kunt natuurlijk wel een klein huidzenuwtje hebben geraakt * die er een beetje van ondersteboven is dat je hem zomaar prikt  dus daar kan je wel een paar weken last van houden, maar dat gaat over het algemeen gewoon over hoor  * (of het botvlies, die houdt er ook niet van om aangeraakt te woren) |
|
|
@Delenn: ze zei niet waar ze geprikt had, misschien was t wel in de zijkant  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Ik ga er zo vandoor! Om half 5 mag ik tekenen  |
|
|
@yes_my_dear: succes  alhoewel.. t is alleen een handtekening zetten  |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
|
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ik heb wel aan de zijkant/bovenkant geprikt niet echt tussen de vingers ofzo Alleen het gekke is dus dat ik me Dinsdag al geprikt had en er sinds gister pas echt last van heb  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Ja klopt... ik mag pas over anderhalve maand de sleutel ophalen  |
|
|
Little Queen: je was in shock  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Nja ik moet Woensdag weer medicijnen doen en prikken, maar ben nu wel als de dood dat het weer misgaat  |
|
Delenn
Oudgediende
LQ: houd dan ff in de gaten of het rood/dik/warm wordt, zo niet, dan denk ik toch dat het zo'n zenuwtje is egweest  @LQ2; 1 keer jezelf prikken is de beste les om het nooit weer te doen;) Altijd voorzichtig te werk gaan   |
|
|
@Delenn: hoevaak heb jij jezelf geprikt?  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@Delenn: Ik deed ook heel voorzichtig, maar dat dopje is gewoon heel erg verrot  Ik prik bijna dagelijks iemand met Insuline en daarbij gaat het ook goed.. maar bij de fraxiparine dus niet  |
|
Delenn
Oudgediende
@Dionos; 1 keer mezelf geprikt 1 keer aangevallen door een operatie-klem  2 "prikaccidenten" dus  LQ: gebeurt iedereen een keer  niet bang worden   |
|
|
@Delenn: daar leer je t meteen van  Ik prik mezelf nooit |
|
Whiteshade Erelid
 WMRindex: 1.518 OTindex: 4.953
|
Quote @Delenn: @Dionos; 1 keer mezelf geprikt 1 keer aangevallen door een operatie-klem  2 "prikaccidenten" dus  LQ: gebeurt iedereen een keer  niet bang worden   heb je daar een datum voor moeten prikken  |
|
Delenn
Oudgediende
@Dionos; ik zou het heel knap vinden als jij je in jouw werk zou prikken  en ja, ik heb er veel van geleerd, ik doe nu veel voorzichtiger  maar aangevallen worden door een operatieklem, tja, daar kan je weinig aan doen he?  goed  ik ga naar huis, geen zieke kindjes hier te vinden  tot over 10 minuten  |
|
|
@Delenn: vanwege mijn werk ga ik alleen maar om met medisch personeel op medische locatie's met medische apparatuur  Dus de kans is best wel aanwezig hoor  |
|
|
Ik ben ook hier weg Tot later, geachte aanwezigen  |
|
Delenn
Oudgediende
is dat een dubbelpost?  |
|
Little Queen
Oudgediende