|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
gisteren een bekeuring gehad  |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Wat had je gedaan dan Roy? |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
|
|
Brie Erelid
|
Moggel flyingdutchy  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
ladekast Oudgediende
|
ik was 45 min te laat bij de parkeermeter  maar ja, ik kon max maar 2,5 uur staan  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Roy6: 45minuten te laat  hoe krijg je dat nou voor elkaar  . tja dat heb je bij die dingen die zijn altijd 2 uren of 2,5 uren  , moet je ook goed naar kijken;) of wat harder terug na de auto lopen  . |
|
ladekast Oudgediende
|
ik kan moeilijk weglopen als je in gesprek bent met de directeur en zijn vrouw van sigarenfabriek de Olifant  |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Roy6: tja maar dan had je toch kunnen zeggen dat je je auto daar had staan en max zolang kan staan  , daar hebben ze vast wel begrip voor;)  . hey JJJ    hoe is het  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy:  en met jouw? flyingdutchy: ja maar als je met zo'n gesprek bezig bent dan let je denk ik niet op de tijd  |
|
ladekast Oudgediende
|
flyingdutchy: dat doe ik niet uit beleefdheid @jackjanjanus: heel goed, er waren 7 winkeleigenaars, maar ivm de producten die bij al andere winkels liggen krijgen de andere 6 slechts het nieuwe assortiment. Ik als enigste mag alles van hun gaan voeren. Binnenkort ga ik ze bellen en dan gaan we hier in de winkel verder praten over de mogelijkheden  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@jackjanjanus: mooi zo  ja gaat best    , ben alleen wat hyper de laatste dagen   . de volgende keer een kook wekker meenemen?   Roy6: tja maar het scheelt je wel weer een bon en net of hun het erg zullen vinden;). |
|
Brie Erelid
|
flyingdutchy: Gaat goed! Beetje moe en voorlopig geen tijd om uit te slapen. Das wat jammer, maar verder loopt alles op rolletjes  ! Hoe is t met jou? |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
Roy6:  Feli man  flyingdutchy: Nee dat kan niet  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Brie: mooi zo  hmm oké  , misschien eerder op bed gaan?  ja iedereen wil wel uit kunnen slapen nu, maar helaas gaat dat niet  . ja gaat best  , ben alleen wat hyper de laatste dagen  . @jackjanjanus: dat kan echt wel  Roy6: in ieder geval gefeliciteerd   , je hebt 2 dingen binnen gehaald  met 1 ding ben je blij en met de andere ben je niet blij   |
|
Brie Erelid
|
flyingdutchy: Lag er half 10 op! |
|
ladekast Oudgediende
|
flyingdutchy: die boete neem ik wel voor lief @jackjanjanus: dank je wel, ben er erg blij mee  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Brie: doe je goed  , maar het kan nog wel eerder   . al lag ik zelf rond half 12 of zo op bed en rond half 1 radio uit gedaan en slapen   . Roy6: haha zie het maar als een cadeautje voor het gesprek  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Brie:  kan je zo vroeg al slapen ik jammer genoeg niet dan lig ik naar het plafond te staren |
|
Brie Erelid
|
flyingdutchy: Als ik nog eerder ga, dan kan ik niet slapen! @jackjanjanus: Normaal niet, maar heb een weekend gehad met nogal weinig slaap! Dus sliep zo in  . |
|
ladekast Oudgediende
|
De rondleiding was erg leerzaam en leuk om te zien. Er is een man, Tinus, 84 jaar is hij, die werkt nog 4 dagen in de week bij de fabriek om handgemaakte sigaren te maken. Met 65 ging hij met pensioen maar toen hij 69 was zei hij tegen zijn vrouw dat hij het zat was om niks te doen en is weer gaan werken  En die man verstaat zijn vak  Hij doet dit werk al 70 jaar, op zijn 14de begonnen  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
Roy6: dat zijn meestal de beste werknemers die je kan hebben degene die niet hoeven maar willen werken  ik heb gezien hoe ze dat doen in New Orleans maar het is wel een vak apart |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Brie: aaah oké  dat heb ik ook  , maakt niet uit hoe laat ik ga  , vaak lig ik rond het zelfde tijdstip te slapen  . maar ja nog een paar dagen en dan is het weer weekend  xD    Roy6: dus het was op jou tempo?  wel leuk zo'n rondleiding  om alles even te kunnen bekijken  . bedoel je niet 66jaar?  hij is 4 jaar gestopt   |
|
ladekast Oudgediende
|
@jackjanjanus: geloof het of niet, hij maakte vroeger 4800 sigaren met de hand per week  per 1000 kreeg hij destijds 6,85 gulden  Vrouwen moesten het nerf uit het tabaksblad halen, zij kregen 5 gulden cent per kilo  |
|