|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
|
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Delenn: ja dat koop je toch ook zelf  . en anders doe je het maar als je thuis bent  neem je het dan op  en dan kan je het zelf online plaatsen  . |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
@Dionos; nee hoor, daar kunnen ze wel goed tegen over het algemeen  het heerst hè, met al die virussen en het RS virus enzo de laatste tijd  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Delenn, ik kan ook slechts bellen, smsen, meer dan genoeg hoor  |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Ik kan er alles mee... maar laat 'm altijd liggen of ik ben 'm kwijt  In ieder geval ben ik over het algemeen unreachable  |
|
Delenn
Oudgediende
@roy; precies  daar is zo'n ding toch voor?  ik heb een mooie camera en ik houd niet zo van filmen en verder werk ik liever met een papieren agenda enzo  YMD: ik heb al 2 weken niet op m'n mobiel gekeken, dus kan best dat iemand me een keer gesms-t heeft, maar denk het eerlijk gezegd niet  |
|
|
@Delenn: stond bij t kopje benauwdheid. En dat is nooit leuk  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
maar ja ik ben er vandoor  doe ik speciaal voor roy  omdat ie mij irritant vindt  xD. ik ga naar een andere school toe en dan naar huis  . iedereen een fijne dag verder en werk ze nog  doei      |
|
ladekast Oudgediende
|
Quote @yes_my_dear: Ik kan er alles mee... maar laat 'm altijd liggen of ik ben 'm kwijt  In ieder geval ben ik over het algemeen unreachable  jij bent inderdaad niet mobiel waardig  laters FD  |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Tot zo FD  LOL  |
|
yes_my_dear Oudgediende
|
|
Delenn
Oudgediende
@Dionos; nee das waar, maar kleine kinderen spelen nog lang door voor ze gaan zeuren over benauwdheid. Een volwassene heeft al snel zoiets van he  dat voelt niet goed  maar heb hier kindjes gezien die gewoon hoorbaar piepen (zonder stethoscoop zelfs) en nog gewoon met een knuffel zitten te spelen  Tot de leeftijd van 3 vinden ze het niet zo erg  daarboven worden ze huilerig  |
|
|
@Delenn: Oke  Wat een bikkels  En hyperthyreoidie?  |
|
ladekast Oudgediende
|
@Delenn: Gewoon de mondjes dichttapen  |
|
yes_my_dear Oudgediende
@Dionos: en een hypophysiare insuffecientie? En een bijnierschors (of bijschorsnier  ) -insuffecientie?  |
|
Delenn
Oudgediende
ben ik hier nog niet tegengekomen Dionos  maar dat komt ook bijna alleen maar voor bij pasgeborenen (die nog schildklierhormoon van de moeder overnemen. dat gaat dus vanzelf voorbij), verder pas weer bij volwassenen  hypothyreoidie kan dan weer wel, ik vermoedde het bij 1 meisje wat ik gezien heb, maar blijkbaar is die gewoon depressief. |
|
|
|
|
Delenn
Oudgediende
@Dionos; misschien omdat de spelling niet echt klopt?  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Dan iets van hypofysiaire insuffecientie? En die ander weet ik de echte latijnse naam niet van  |
|
Delenn
Oudgediende
hypofyse (of hypofysaire) insufficiëntie YMD  |
|
|
|
|
yes_my_dear Oudgediende
En die andere die bijschorsnier/bijnierschors insufficientie? Hoe heet ie in het latijns? |
|
ladekast Oudgediende
|
@Delenn: je doelt dus gewoon op longontsteking of verkoudheid ?  |
|
Delenn
Oudgediende
bijnierschors inderdaad, geen bijschorsnier  ofwel adrenale cortex insufficiëntie  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Oew die moet ik onthouden  kan ik interessant doen  |
|