|
Stone-cold Erelid
 WMRindex: 326 OTindex: 4.239
|
|
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Stone-Sour heb ik al eens gezien geloof ik, bij Dynamo open air  |
|
Stone-cold Erelid
|
Shit.... *is jaloers nu*  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Was niks aan hoor  best een beetje vals... Stone-Sour was toch die samengestelde band? Uit 2 andere bands of zo? Ik weet het niet meer precies hoor...Of er zat een zanger/muzikant in die ook in een andere bekende band speelt? Slipknot geloof ik  |
|
Stone-cold Erelid
|
@yes_my_dear: komt in de buurt maar laat me het uitlegen als een fan.....: de zanger en de leadgtarist van Stone Sour komen allebij uit de band Slipknot, alleen Stone sour bestand eerder dan slipknot dus kan je beter zeggen dat Slipknot uit samengestelde bands bestaat... ja, ik ben fan van beide bands! |
|
yes_my_dear Oudgediende
Ikke niet.. ik vond slipknot vroeger wel grappig, en stone-sour is live niet echt geweldig en dat vind ik zo'n afknapper  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
|
|
Stone-cold Erelid
|
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
Stone-cold Erelid
|
flyingdutchy: KAN - NIET - BETER!!! |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
Stone-cold Erelid
|
Klopt, en verder ook alles goed met jou?
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
Stone-cold Erelid
|
flyingdutchy: Vlinders in de buik;) maaruh, SSssssssssssssssssssssssssssssstttt |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
flyingdutchy: hey man en kan je je mail al checken? |
|
Stone-cold Erelid
|
flyingdutchy: nee ze is mn vriedin nog niet! maar volgens mij komt dat er zeker aan! hoop ik... denk ik.... HOOP IK!!! en nee!! zij komt maar lekker in het Café hangen! ik ga jullie niet verlaten voor een meisje!!! |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@jackjanjanus: hey    uhmm ja ik kon het zonet ook al checken  , maar wel via mijn eigen pc thuis  , websites en alles is nog steeds geblokkeerd  echt heel vaag allemaal  . @Stone-cold: sowieso van jou kant zit het al helemaal goed  en als zij het net zo graag wil, dan komt het toch wel goed   haha ik bedoel meer van dat je door de vlindertjes straks even weg fladdert  . hmm tja dan kan natuurlijk ook  altijd gezellig om nog meer mensen hier te hebben   . |
|
Stone-cold Erelid
|
@jackjanjanus: Hey man lekker gegeten? flyingdutchy: ja dat dach ik ook... maar ik heb haar 2 uur geleden een Mail gestuurd via de schoolmail en nog geen andwoord dus ze lijkt me het type dat niet echt vaak achter de pc zit... |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Stone-cold: hmmm oké maar misschien heeft ze het wel druk nu of zo, dat ze daarom nu geen antwoord geeft. rustig afwachten;) komt wel goed  . en tja ze hoeft ook niet zo heel vaak op de computer te zitten toch  . en anders zit ze toch gezellig bij jou, dat jullie samen op wmr zitten   . ik zit trouwens ook vaak alleen overdag op wmr, 's avonds heb ik het vaak te druk op msn  xD te druk   . |
|
Stone-cold Erelid
|
flyingdutchy: hehe, kortom: het komt wel goed! |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Stone-cold: hmhm dat komt het vast wel  , als je weet dat ze jou ook leuk vindt, dan komt het er vast wel van  . ik typ echt te veel    |
|
Stone-cold Erelid
|
flyingdutchy: je bent ook een erg druk persoon volgens mij;)
Maar ik moet eigenlijk nu wel gaan zeg maar!
Later guys!!! |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Stone-cold: haha valt mee hoor, hangt er echt van af bij wie ik ben, als ik mensen voor het eerst zie ben ik heel stil en verlegen  , maar ik kan ook behoorlijk druk zijn   . en ik ben ook elke dag te blij  xD   en tja met typen is het erg  , in het weekend met iemand 36a4tjes vol getypt  en dat was alleen nog maar van 's avonds  overdag moet er ook nog wel een 20 a4tjes vol getypt zijn   is goed  een fijne dag vandaag  laterrr    |
|
maaike1985 Senior lid
 WMRindex: 92 OTindex: 1.484
|
haaaaaai allemaal!  |
|