|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
Quote flyingdutchy: @DragonX: hmmm oké  , dat heb ik nooit gehad en zal ik nu ook nooit krijgen  , maar is wel awsome  . als ik weer na school ga mag ik mijn eigen tijden inplannen en geen toetsen meer   . dus ja ik zal dan 3 dagen weekend hebben  . haha ja echt erg hoor  kan niet eens stil zitten  xD. hahaha tja niet iedereen heeft die luxe hé  xD. yup ook met de vakantie erbij    . haha nou ja ik ben er zaterdag al rond 6-7uur uit   . Is idd awesome  Mijn hemel, dat is pas luxe  Lol  , ff vastbinden  Dat blijkt  Jeetje  , is dat deel van de studie?  Das wel erg vroeg  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
DragonX Oudgediende
@Yun-chan: Ik geloof: zorgverzekering, zorgtoeslag van de Belastingdienst aanvragen, studiefinanciering, Studielink, DigiD en alle bijbehorende dingen, inschrijving bij uni, meer kan ik niet bedenken op dit moment  . @WMR-kok: Dat gaat snel  , nog 52 episodes  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Kokkie: haha oké  maar daarom kun ej toch wel honger hebben  ? @DragonX: hmhm maar wle alleen als je heen herkansingen hoeft te doen  . haha tja maar ik plan gewoon maandag t/m donderdag helemaal vol en vrijdag lekker genieten   . haha nee doe maar niet  , moet wel kunnen werken  . xD haha tja ik heb gewoon al te veel uren gemaakt op stage  maar ja ik neem af en toe eens een dagje vrij of paar uurtjes eerder na huis, maar ja verder maakt het me niet uit  . jaaa vakantie is een belangrijk deel van mijn studie  . hmhm ja  , ik zit dan al vroeg in de trein  richting deventer  iets meer dan anderhalf uur in de trein en dan nog een 20minuten of zo in de bus  . |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik krijg mijn ontslag bij Supertape per 1 maart. Maar het salaris is al stopgezet.  |
|
Yun Erelid
 WMRindex: 199 OTindex: 2.891
|
uni? even tekst copy pasted  |
|
DragonX Oudgediende
@Yun: Universiteit  . Ik geloof dat er best veel dingen zijn, maar van sommige dingen krijg je automatisch bericht dacht ik  . flyingdutchy: Ja, tentamenweek bij ons is herkansingen + normale tentamens door elkaar  . Goed plan  Lekker hoor  Oh, alvast veel plezier dan daar  |
|
Yun Erelid
|
maar ik zit pas i 4 vwo?  er zijn wel zakenvdat ik half jaar van te voren moet doen x.x zei men.. |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Yun: kijk je hebt er ook een site van 18 en nu?@DragonX: haha alleen voor deze waren er geen normale tentamens alleen herkansingen dan?  hmhm dat zeker  ach ja heb wel een relaxe stage  genoeg te doen, maar ook genoeg tijd om voor mezelf wat dingen te doen  , jammer genoeg krijg ik niet betaald  , maar krijg wel vaak spullen mee   , heb zo al een weet ik veel hoeveel muizen en nog wat toetsenborden  , 8 externe dvd branders  , switch, kabels (utp,vga en enz) en nog wel wat dingen  ow en met kerst een usb stickie gekregen met vvv bon en aan het einde krijg ik misschien een nieuwe pc van mijn stage   . dank je  , dat zal zeker weten wel lukken zaterdag   , vindt alleen zo jammer dat als ik daar ben dat de tijd zo snel gaat  . |
|
DragonX Oudgediende
@Yun: Na 6vwo ben je toch 18?  Als je dan klaar bent met middelbare school, dan kan je je toch inschrijven bij hbo of uni?  Of ben ik in de war?  flyingdutchy: Het is gemixt, herkansingen en normale tentamens door elkaar en twee weken lang, ik had er maar drie dus  Ja, dat zei je die ene keer  , net Sinterklaas daaro  / Geen probleem  , dat is altijd zo als je lol hebt  . Maar ik ga naar bed  , trusten iedereen  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
trusten DragonX  lekker slapen  en een fijne dag vandaag  laterrr    |
|
Yun Erelid
|
ik ben 17 nu en word 18 in 5 vwo  naja ik vlieg in bed en danke voor de site ^^ |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
DragonX Oudgediende
Quote @Yun: ik ben 17 nu en word 18 in 5 vwo  naja ik vlieg in bed en danke voor de site ^^ Oh, vergeet de inschrijving dan maar  . Trusten FD, Yun-chan en de rest  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Welterusten DX *boink*  |
|
DragonX Oudgediende
Laters Kok  |
|
Yun Erelid
|
ditjaar blijven zitten T.T |
|
WMR-kok
Oudgediende
Het is weer leuk geworden.  Ik krijg van deze maand al geen salaris meer en mijn ww aanvraag moet nog goedgekeurd worden.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Yun: aaah oké  dan zal dat wel de reden zijn van da tje nu nog niet het hbo of uni op gaat  . maar ja lekker je bed in  hoop dat de site je met alles wat kan helpen  . trusten Yun     @WMR-kok: oooh oké, maar hoe bedoel je salaris? je werkte toch niet  ? mogen ze daar wel mee opschieten  . |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik zat in de ziektewet fd. |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@WMR-kok: oooh oké, maar ja nu kun je toch ook helemaal niet meer werken, dat is niet goed voor jou  . ik hoop dat ze zo snel mogelijk je aanvraag goedkeuren  , krijg je tenminste weer wat  . |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik hoop het ook fd, want volgende maand zit ik al in de problemen. Dan duik ik de schulden in.
Er zal ook bijzondere bijstand aangevraagd moeten worden. |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
misschien morgen er even achteraan bellen en zo en vragen van hoe en wat en hoelang het gaat duren;). aiii dat moet al helemaal niet  , 1maal in de schulden, dan kom je er weer moeilijk uit  . |
|
WMR-kok
Oudgediende
Een aanvraag gaat 6 tot 8 weken duren. |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
oké en hoeveel weken geleden heb je het aangevraagd dan?  |
|