|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
Roy6: spamkoning ben je dan @yes_my_dear: goede vraag maar ik weet bij shag dat je als het oud geworden is er een aardappelschil bij kan doen en dat het daar dan de vocht uit ontneemt en dan weer vers smaakt |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
Tazmanian Devil: haha zeg dan ook café of zo  xD. tentje dan klinkt het gewoon alsof je een tent gaat opzetten in de achtertuin om daar je gasten te ontvangen   . nou ja ik weet ik wat jij allemaal doet met je gasten  xD  . hoezo is dat jammer dan?  xD |
|
nietmeer
|
@Fd ja dat was misschien beter geweest  Omdat het een aardige vrouw is  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Tazmanian Devil: haha dat zeker  anders krijg je rare verhaaltjes hier op WMR   . gaan ze roddelen   . aaah oké  dat zou best kunnen  , ga haar anders even mailen  , spreek wat af voor in een tentje   . Roy6: wanneer komt er een nieuw woord bij galgje  ? |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
flyingdutchy: Zoals, dat ze met mij getrouwd is?  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
FD Liever achter in de tent   Hahahaha |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Tazmanian Devil: nou dan zou je haar toch zeker even een mailtje moeten sturen  , misschien wil ze het wel  . laterrrrr kokkie    suc6  en een fijne dag  |
|
nietmeer
|
FD ja of een sms-je sturen  Kijk wel  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Tazmanian Devil: ja dat kan natuurlijk ook  , maar als je haar telefoon nummer hebt, waarom doe je dat dan niet xD, je kan haar ook opbellen   . |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
laters kokkie |
|
nietmeer
|
FD tja ach tis niet heel belangrijk  Doei Kokkie  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Tazmanian Devil: maar ondertussen wel hé  xD  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
Pauze tijd voor de lunch   |
|
nietmeer
|
Ja kijk als ik iedereen zou moeten bellen omdat ik ze hier niet meer zie dan hou ik geen tijd over  Waar is de rest gebleven?  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
Smakelijk JJJ  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Tazmanian Devil: ja maar dit is anders  , je vind het een leuk persoon om mee te praten en je wil achterin het tentje met haar  xD  . iedereen is weg  . |
|
nietmeer
|
FD nou eh..  tis niet wat je denkt  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Tazmanian Devil: hahaha maakt niet uit hoor  en tja met achter in de tent bedoelde ik jou soort tent wat jij bedoelde  drinktent   . en tja ik krijg hier ook altijd van dat soort dingen te horen hoor  , je raakt eraan gewend  . |
|
nietmeer
|
het zal  even een bloggie maken  Ook weer gedaan  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
haha het is zo  xD even snel blogje gemaakt dus?  |
|
nietmeer
|
Jij zegt het Ok waar zullen we het dit keer over hebben? Over de lunch?  Ja heel snel bloggie  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
nee ik typ het  xD. uhmmm weet ik niet  , ik ben ondertussen wel wat bezig op stage  vandaar de wat latere reacties;). dat is te merken  . |
|