|
AcidCranberry 1e plek SL 2006
 WMRindex: 136 OTindex: 1.397
|
pf, 3 uur is wel erg vroeg hoor! Wel wat minder pijn of begint dat dan wel sneller op te zetten door het verstoorde ritme?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
De pijn was helemaal weg alleen voelen de spieren in de onderbeen wat stijf aan, Het eerste uur begint het wat pijnlijker te worden, maar dat zakt weg.   Alleen nu begint het weer langzaamaan pijn te doen. kan het nog ongeveer een uur of 2 volhouden en dan moet ik weer plat.  |
|
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
|
|
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
|
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
Irthe Erelid
oke hoi!  goed  geen hoofdpijn meer  met jou?^^ |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
Irthe Erelid
jep^^ paracetemol mee vandaag voor zekerheid  mooi  men wat is het koud buiten vandaag   |
|
Static Senior lid WMRindex: 132 OTindex: 1.039 Wnplts: Heerhugowa S |
Liep vanochtond in me t-shirt buiten, helemaal niet koud.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Irthe: hmhm doe dat maar   , je weet maar nooit  . ^^ hmhm het heeft weer gevroren  , maar ik had er niet veel last van xD, alleen wat koude handen  , maar die zijn ook allang weer warm   . hey Static    |
|
Irthe Erelid
static: k deed vanochtend kranten met handschoenen aan (bevroren vingers) en muts op  wilde niet nog een keer ziek worden  hoi trouwens!   FD  : achja  vergeet het waarshcijnlijk toch weer maar dan heeft anders de concierge nog wel wat  maar jij bent ook een straalkacheltje  dat is pijnlijk als ze ontdooien!   argh, inkt op die voorkant weetjewel, die instellingen die niet goed waren? nu is alles roze , want de inkt is op |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
maar moet je ook zien om wat voor tijdstip je dat moet doen  , toen lag static nog in bed xD. maar jij moet er nu ook om denken  , jij kan nu snel ziek worden  en dat moet niet  . hoe is het met je broertje nu, voelt die zich alweer wat beter  . jaaa jou mutsjeeee   haha slimmerd  doe 'm anders alvast in je tas;), vergeet je het ook niet  . hmhm op school moeten ze het ook hebben ja  .  maar die deel ik met jou    . nee ik had nergens last van  , gewoon onder de koude kraan doen, dan worden ze al wat warmer en dan gewoon verder later ontdooien en klaar   . awww en je moet nog veel printen?  owww ja je voorkant  , maar dat hoort de printer van te voren aan te geven van of ie bijna leeg is  . oeeeh roze  weer eens wat anders xD. |
|
Irthe Erelid
flyingdutchy: dat is waar XD nouja dat weet ik niet  ik ken static verder niet dus kan ik niet zeggenXD. ach nee hoor  ben al weer beter  dus en dan verhoog ik mijn weerstand weer  die is gewoon weer naar school buikpijn is weg  neeu geen zin in  daarom  hmhm  het is hier te warmXD  dat is waar maar toch  ben al klaar, ik print via mijn laptop ea  dus kan dat niet altijd zien  en het geeft het al aan als nog maar half vol zit dus er op vertrouwen kan ook niet  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
nou ik zou er in ieder geval niet om zo'n tijdstip uitgaan als het niet nodig is  . maar ja de gekken zijn de wereld nog niet uit   . hmmm ja maar je snottert nog wel  en je hebt nog kans dat je weer hoofdpijn krijgt  . dus wel om denken jij    . aaah oké  , dus was niet echt veel aan de hand  . maak je maar zin mutsje  . hmhm^^   haha te warm?  dat heb ik jou nog nooit horen zeggen   . nee niet maar toch  xD. aaah oké  klaar met de roze voorkant   . hmm tja maar dan nog moet je een melding op je laptop/pc krijgen bij het printen van dat ie bijna leeg is   . jullie hebben een vage en hele oude printer denk ik   xD  . |
|
Irthe Erelid
ik was er gewoon om half 7 uit hoor  geen energie om er om 6 uur uit te gaan  ik weet het hier zit er nog 1 dus  dat is ook minder geworden   achja, shit happends  overleef ik ook wel weer  zal ik doen vader  XD hmm, ik weet niet of die omschrijving van gisteravond normaal was of niet xD maarja die gozer is om 19 uur naar bed gegaan dus genoeg tijd gehad om te herstellen neee..  klopt het is ook nog geen zomer  je hebt me alleen nog maar veel gesproken in de winter  hmhm:/ k hou die kleinere wel krijg ik ook , alleen is hij niet betrouwbaar  klopt   mam is geweldig  heb haar net sneltoets geleerd dat je in adobe reader kunt draaien, zit ze weer met haar hoofd kwartslag gedraaid liggend op tafel, ik mam.. shift ctrl + , maaam! xD jaa wat is er? omgXD dit leest nu een stuk makkelijker denk ik zo gedraaid  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
haha oké  luilakje   , kan niet hé xD. het heeft dus niet geholpen die verbouwing  . hmhm maar wel een lieve gek     en de andere gek zit hier   , want bijna niemand is vrolijk op de maandag ochtend maar ik wel   . gelukkig maar   , hmhm het gaat wel weer weg  . je moet het maar overleven    . nooooh ben je paps niet  xD hmmm je broertje is ook raar   , dus dat past wel bij hem   . lekker vroeg op bed   en soms kunnen het ook gewoon wat buikkrampen zijn, dat blijft niet zo lang   . uhmm jaaaaaaa  hahaha nee dat is het nog niet nee  . hmm nou ja na de zomervakantie ook nog  , van dat je in je hempie in de klas zat omdat het er te warm was    . hmhm dat wel ja xD, bereid je maar voor op de zomer    . *stalk stalk stalk*  maar als het aan het einde van deze maand nog koud is, jat ik jou mutsje    . xD roze is toch ook leuk  , is weer eens wat anders   . hmm oké  dus een rare printer  en te oud gewoon xD, tijd voor een nieuwe  , een all in one printer   haha  lag je mams op de tafel te slapen   ?  nou heb jij je mams ook weer wat geleerd   . |
|
Irthe Erelid
nee maar slaapt wel weer anders;P (doe ik eens in de zoveel jaar, vind k leuk  ) je bent ook gek ja  maandag is niet vrolijk  hmhm  onze hele familie is hier raar  achja, zolang hij maar gezond is vind k t best.. haha ja xD dus je hoort t niet voor het eerst  nooh!  moest je zelf maar zo'n coole muts halen   net als slippers  jep klopt, k heb mam al gezegd een nieuwe printer brother ofzo, *begint lichtelijke haat te ontwikkelen naar HP* en dan met scanner en al  ze reageerde niet negatief  nee ze probeerde wat te lezen  maar ik ga naar school!        |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
maaike1985 Senior lid
 WMRindex: 92 OTindex: 1.484
|
goedemorgen allemaal
|
|