|
maaike1985 Senior lid
 WMRindex: 92 OTindex: 1.484
|
had je zoveel besteld roy  wel netjes dat ze even controleren  |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
mogge maaike en FD @maaike1985: maar waarom zouden we niet positief zijn een huis aan het water is veel meer waard vraag maar aan elke makelaar dus de huizen prijzen in Australië zullen alleen maar stijgen  |
|
Static Senior lid WMRindex: 132 OTindex: 1.039 Wnplts: Heerhugowa S |
Roy6: Hoeveel had je besteld dan? 2 Pallets  @JJJ: Ja die prijzen schieten omhoog nu!  |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
|
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
|
|
maaike1985 Senior lid
|
fd: je maakt me nou nieuwsgierig!! hahhaha jjj die grap vind ik wel leuk  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@flyingdutchy: goed as always  en hoest daar? @maaike1985: zie je wel het is gewoon een kwestie van humor  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
@Static: 1 pallet, maar ik heb nog nooit printpapier besteld  kon een leuk prijsje krijgen @maaike1985: netjes is het zeker @sjefke: dank  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
Roy6: nu weer doorverkopen voor een zacht prijsje zeker  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@maaike1985: owww sorry  , zal het niet meer doen  , maar ja ik hou het maar voor mezelf, ik moet het ook zelf oplossen  ;). @jackjanjanus: mooi zo  Quote flyingdutchy: hmm mwa kan wel beter, zit een beetje met een dubbele gedachte,aan de ene kant vindt ik het leuk maar misschien toch ook weer niet... maar ja dat hou ik verder maar voor mezelf;) . maar ondanks dat gaat het verder wel goed  . maar ik denk wel veel beter dan gister    |
|
ladekast Oudgediende
|
Kpuc, waarom nou pruik en lippenstift ?  doe dan ook wat mascara en wat andere rommel  |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
FD: Met mij goed, mams ook maar de kat is echt óp nu, en me moeder loopt maar te dralen.. nja, nog ff en ik pak een groot kussen, doe ik het zélf wel  Ow jah, hij mag geen melk meer van dr'want hij spuugt ervan ... ja en??? wie maakt er hier nou schoon... echt als dit zo doorgaat ga ik de krant halen morgen!!!  |
|
maaike1985 Senior lid
|
jjj: jah maar vrolijk zijn in de ochtend, dus grapjes liggen mij niet zo in de ochtend  |
|
maaike1985 Senior lid
|
fd: oplossen? Als je advies luisterend oor ofzo nodig heb kan het altijd he! |
|
ladekast Oudgediende
|
Quote @jackjanjanus: Roy6: nu weer doorverkopen voor een zacht prijsje zeker  Wat is het goedkoopste dat je ooit hebt gezien voor 500 vellen printpapier ? |
|
@maaike1985: Het is toc hal middag?  Roy6: Geen idee... Ik koop het nooit..  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Maaike, heb je even wat mascara en dergelijke te leen? Roy is aan de beurt Makker, toch maar eens naar de dok met de ouwe kanjer  |
|
ladekast Oudgediende
|
Quote Kpuc: Maaike, heb je even wat mascara en dergelijke te leen? Roy is aan de beurt dat heb je zelf toch ?  |
|
maaike1985 Senior lid
|
jah hoor pc.. Kom maar halen  static.. Middag?? Neehoor klok staat bij mij voor 9 uur  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
Roy6: gratis  kan het gewoon mee pakken op me werk @maaike1985: ow jee ochtend humeurtje ? flyingdutchy: goed bezig dat het al beter gaat als gister |
|
@maaike1985: Voor me gevoel is het al middag.. Ik denk misschien is dit ook bij jou het geval  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
O ja, wacht even. *pakt graafstok en zoekt rode oker, komt met gele terug* *brandt wat hout tot kool* Komt u maar  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@sjefke: mooi zo  oooh oké  arme kat  , mja als ie echt niet meer kan, dan is het ook niet fijn meer voor 'm om zo door te moeten  @maaike1985: hmhm ja het is simpel maar toch weer heel ingewikkeld  en ik moet er een oplossing voor vinden, maar dat zal ik dan met die persoon moeten bespreken  , maar ja dit is meer iets uhmm privé voor mij  . maar in ieder geval bedankt    JJJ: hmmm ja dat wel, maar toch gaat het nog niet heel goed  , maar komt vast wel weer  , maar dit zal wel een pech week worden. |
|
ladekast Oudgediende
|
naja, niemand die weet hoeveel een pak printpapier kost  moet niet gekker worden  Kpuc: dus we gaan indiaantje spelen ?  |
|
maaike1985 Senior lid
|
neehoor mensen.. Ik word pas wakker rond 12.00 kan ik nog zoveel sporte, maar wordt niet wakker.. Nee geen ochtendhumeur jjj, alleen ben ik wat rustiger  |
|