|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Kpuc: sja, ach het een feit hé, het koppie nog niet hoor  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Zodra de grijze haren doorkomen wordt je alleen maar knapper  |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Plastic-zero Zie je wel, we worden wéér in de maling genomen.. |
|
ladekast Oudgediende
|
Kpuc: dan ben ik al ruim 10 jaar extreem knap  FD, sja, er komt geen geld binnen, het is alleen maar uitbetalen van de oudejaarsloterij  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
goedemorgen Kpuc & sjefke    Roy6: haha nog steeds alleen maar uitbetalen   , ze komen je leeghalen daar  xD. |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
@sjefke: Ach, het geeft de economie een zetje, die containers worden ook gefrabiceerd, lui wie ze moeten installeren en ga maar door Smorgens overigens ieders :d  |
|
nietmeer
|
PW...ik ben voor 65% afgekeurd  |
|
ladekast Oudgediende
|
flyingdutchy: 4000,- in 2 dagen al, kan hard gaan hoor  ohja, Morgu Kpuc  |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@WMR-kok: hebben ze ook nog wat gevonden wat je kan doen dan? en goede morgen nog |
|
sjefke Oudgediende
Kpuc: Nou, als er een kliko komt voor plastic, gooi ik daar al mijn andere kliko's in en dan aan de weg zetten... als ze dan nog wat te zeuren hebben zeg ik dat dát ook plastic is...  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Ik moet een bezwaarschrift gaan indienen.
Als ik de papieren goed gelezen heb, hebben ze totaal geen rekening gehouden met de hersentumor en de gevolgen daarvan. |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Roy6: dat gaat zeker hard dan ja  , je houd straks niks meer over   . maar ja zo krijg je wel weer wat bezoekers in de winkel  , ben je ook niet zo alleen  . Hey opa JJJ    hoe is het  |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@WMR-kok: ik dacht dat ze zich zo goed wouden voorbereiden om geen fouten te maken  Hoi broekie FD goed hoor en met jouw? |
|
ladekast Oudgediende
|
flyingdutchy: nee hoor, heb er rekening meegehouden  Komt wel goed  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@jackjanjanus: wikkelaar, samensteller elektronisch apparatuur Archiefmedewerker, medewerker bibliotheek Administratief medewerker (beginnend) |
|
sjefke Oudgediende
@WMR-kok: En ze gingen laatst alles doorkijken, dossiers naast elkaar leggen enz..ze zijn echt knettergek daar, en jan doedel met een tennisarm van het golfen mag 3 jaar thuis zitten... tsss.. |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@JJJ: mooi zo  zoals altijd gaat best    Roy6: aaah oké  gelukkig maar  en anders hou je het maar in op je loon  . |
|
nietmeer
|
PW...snap het niet...ik ben voor 65% afgekeurd...jij zou voor nog meer afgekeurd moeten worden... |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik snap het ook niet meer Lessien. Ik moet zelfs de scootmobiel gebruiken om boodschappen te halen. Met het bereiden van het eten ben ik 4 à 5 keer meer tijd kwijt dan iemand die gezond is omdat ik elke keer moet rusten vanwege de pijn in de voeten. |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
doeiLessien   |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
doei Kok  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
sjefke Oudgediende
Ze zitten je gewoon te treiteren PW, omdat je tegen ze in opstand komt... kunnen ze niet tegen  maar ga je niet nóg bozer maken, want dan ga je uitspraken doen tegen ze die hun weer tegen je kunnen gebruiken, niet meer langs mogen komen, alleen telefonisch kontakt enz. Om de simpele reden je nog monddoder te maken! |
|