|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@Static:  (pas vooral op voor leni die heeft een zweep and is not afraid to use it) |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
|
|
Static Senior lid WMRindex: 132 OTindex: 1.039 Wnplts: Heerhugowa S |
|
|
sammetje123 Lid WMRindex: 0 OTindex: 84
|
thanx! ik heb hem door! maar ik ga weer even naar mijn groep toe! moet nog het een en ander klaar maken! daag! |
|
|
|
jackjanjanus Oudgediende
|
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Static: jaaaa zo werkt dat  xD. @sammetje123: alsjelieft  . mooi zo  veel suc6  en een fijne dag vandaag  en veel plezier  . doei sammetje      |
|
flyingdutchy: Sorry het moest gewoon even... Heb ik me lolletje vandaag ook weer gehad!  Loletje met 1 of 2 L'en?  Dyslexie... (Ofzo, zelfs dat kan ik volgens mij niet eens schrijven  ) |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy: @Static: wel apart dat mensen die dat hebben dyslexie wel weer goed kunnen spellen  |
|
flyingdutchy: Dank u!  Ik ben nogal slecht in Nederlands  Ik heb erop geoefend?  Nee, geen idee waarom.. 't was maar een gokje eerlijk gezegd...  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Static: dat zal het zijn  ach ik ben ook technisch (lees slecht in taal) |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
JJJ::jee     spam spam spam @Static: alsjeblieft  , toevallig wist ik het  en bij mij geeft ie in FF spellingscontrole  dus ja weet altijd of het goed of fout is  . ik ben ook niet de beste in nederlands  , mar engels was eerst ook slecht bij mij  , heb ik mezelf geleerd door online te gamen   . |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy: ik heb engels geleerd van films en muziek  en opera heeft ook spellingscontrole  ideaal |
|
flyingdutchy: Engels is echt top bij mij (Weet niet waarom) maar Nederlands.. Pff zooo slecht @jackjanjanus: Inderdaad Films / Muziek / Games, leer je het snelst en makkelijkst Engels  Zit op me werk/stage, hier alleen een super oude pc met IE  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
ik had voorheen een jochie in de straat die sprak bijna alleen maar Engels (Nederlands jongetje van 6) |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
JJJ:  jaaa van films heb ik het ook wel, aangezien ik echt te veel films kijk   . maar ja ik heb vanaf de basisschool groep 7(waar je met engels hoort te beginnen) t/m 3e klas op het vmbo geen engels gehad  , dus ja dan moet je het zelf maar doen  . altijd handig spellingscontrole    @Static: oké  , is toch beter, engels is een wereld taal en nederlands niet  en nederlands is ook gewoon te moeilijk, er is niemand die alles weet  . |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
|
|
flyingdutchy: Vindt ik ook, liever Engels als Nederlands  Is handiger, zeker als je al ermee opgroeid, ik ben vanaf me 7e al een fanatieke gamer dus zo heb ik heel snel al Engels geleerd  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Static: toen ik 7 was hadden we een msx2 met wel 2 kleuren scherm is dat vet of niet  |
|
@jackjanjanus: Ja maar dat is dan ook weer 7 jaar voor mij he..  Toen was ik 0!  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
jep  ik heb de start van windows bewust mee gemaakt wat een darma was en blijft het ook he  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
JJJ: wat is er met ikke ikke ikke  xD.     . @Static: hmhm heb je ook veel meer aan  . dat zeker  , ik was vroeger niet zo'n gamer, toen was ik altijd buiten op de fiets en wat rondhangen  . alleen heb nog wel mijn snes van vroeger hier staan  , die is nog steeds awsome  met donkey kong country  . |
|
flyingdutchy: Nu nieuwe met betere graphics op de Wiiiiiiiiiii  Maar inderdaad, ouwe games zijn wel het coolst!  JJJ: Windows valt wel mee... Vista was wel een totale ramp  Wat een rot besturingsysteem  |
|