|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
flyingdutchy: klik dat is het  ik weet het  ben niet zo onschuldig als ik er uit zie   hmhm ja  jep  met z'n allen dat nummer @Jasjee: jep een golf  nog niet erg creatieve bui vandaag  oh ik mag naar huis  doeg mensen!    |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Ik ben al vanaf 11 uur aan het werk |
|
Stone-cold Erelid
 WMRindex: 326 OTindex: 4.239
|
|
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Muse: zuurtjes meenemen waar je op kan zuigen, vermindert het poppen bij stijgen en landen!!  Travellers Sweets zijn lekker, in een rond blikkie!!  |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
@MuseMatt: Hmm dat is wel jammer, hopen dat je er niet al te veel last van zal krijgen @Irthe: Oke  Dag Irthe  Fijne reis naar huis @DreamerTje: Precies, waar hebben we het dan over  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
|
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
@Muse: Kauwgom kauwen!  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
@muse: van die vliegtuigoordoppen helpen wel bij het open houden van het oor voor zover dat bij jou nog lukt  Als ik niet al verkouden ben helpt dat bij mij altijd enorm tegen druk op m'n oren  daar kan geen kauwgom tegenop  (5 euro ofzo bij de hema  ) |
|
Stone-cold Erelid
 WMRindex: 326 OTindex: 4.239
|
ik heb een clubje opgericht.... voor mens met een lelijk..... je bent erbij, je bent erbij... |
|
Delenn
Oudgediende
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
doei kiwi schaapje Irthe     een fijne reis na huis  , spreek je wel weer  . @Delenn: waaat  ?  moest even   . |
|
Jasjee
Oudgediende
|
flyingdutchy: Bepaal zelf wel wanneer ik weer aan het werk ga  |
|
Delenn
Oudgediende
go jasjee, go jasjee  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Ayashna: hmmm nou ik vindt dat je die laatste 40% vandaag nog moet afmaken   . @Delenn:  ga eens frituren  , ik heb honger  . |
|
Jasjee
Oudgediende
|
flyingdutchy: Wat jij vind, dat mag jij vinden. Kan een ander van afwijken  Ga zelf frituren, Delenn is je sloofje niet  Het is niet haar taak om jouw buik te vullen, moet je toch echt zelf doen  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Ayashna: nee wat ik vindt mag ik houden   . je hebt vandaag nog niks gedaan   . het is haar werk hoor  , ze zegt zelf dat ze elke dag aan het frituren is  , dus kan ze ook wel wat voor me klaarmaken   . |
|
Jasjee
Oudgediende
|
flyingdutchy: Tjonge jonge  60% = niks in jouw ogen? Wauw, ga jij eens terug in de schoolbanken op die basisschool ipv er stage te lopen. Even wiskunde leren  Ja dat kan, maar of ze dat wilt  Uiteraard kan ze het klaarmaken, maar het komt niet vanzelf naar je toe  Dus je zal toch je moeite moeten doen. |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
nja, ik vlieg natuurlijk niet zo hoog naar Engeland, en 't is maar 1.5 uur, dus ik doe't wel zonder de doppen... begin nu direct maar met sprayen  |
|
Delenn
Oudgediende
succes dan Muse;) je kunt ze ook op schiphol kopen alleen daar zijn ze 3 keer zo duur  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
nja, ik vlieg vanaf Weeze dus dat helpt niet echt  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Ayashna: waaat   . uhmmm 60% kan veel of weinig zijn;), hangt er van af hoeveel werk je moet doen  en ik ga er nu van uit dat je weinig te doen hebt   . neeeuh  ga maar zelf  , ik weet het beter  , dat zie je wel aan mijn vorige antwoord  . ik ben goed genoeg in wiskunde  , heb ik allang afgerond  . en procenten worden meer met economie gebruikt   . tuurlijk wil ze dat  en langs brengen ook wel  , ze krijgt er tenslotte voor betaald   . |
|
Jasjee
Oudgediende
|
flyingdutchy: Betaald met een dropje zeker?  En je weet heel goed wat ik al af heb, dus sush  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Ayashna: nee hoor zo ben ik niet  , heb heus wel geld  . nee da weet ik niet  , ik heb geen resultaten gezien  . nee ik lus geen sushi  . en praat maar weer over mijn wiskunde wonder heen  dat is een teken van waarheid  . |
|
Jasjee
Oudgediende
|
flyingdutchy: Lol. Lol en lol.  En na je edit: LOL !  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
ja ik weet dat je heel erg lomp bent  dat is oud nieuws   . |
|