|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Hamburgertjens in de pan, bollekes klaar, mayo en ketsjupo met wat uitjes erbij, jakkie  |
|
Sailer Erelid
 WMRindex: 295 OTindex: 4.979 S |
@Jasjee: Vast, alleen is zo super overbeschermend doen niet leuk en irritant... ik ben g*dverdomme al 16/bijna 17  |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
 papa kookt: bak op het laatst de uien even mee, die heb ik er al ingeknikkerd! @Jasjee: hmhm klopt  bij 1 die ik gemaild heb namen ze dit jaar niks aan omdat ze te druk hadden om goed te kunnen begeleiden, en andere heeft naar 1 week niet gereageerd  dus tja ook geen zin om achter aan te vissen  bij een reclamebureau;) grafische vormgeving @Sailer: ik ken het, mijn pa was laatst te erg, moest mijn fiets op halen half 6 's avonds, maarten (Broertje = 14 jaar) fiets je even mee ik wil niet dat irthe in het donker fiets alleen. ik dacht hallo het is nog maar half 6! als nou half 12 snachts was okee maar dit¬¬ |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
Kpuc: jakkie? Ik vind het jammie @Irthe: Whaha Ah oke, wel stom dat die ene 1 week niet gereageerd heeft, misschien hebben ze het druk ofzo, hoe meer bedrijven je aanschrijft hoe meer kans natuurlijk. Oke, dat is wel vet  En bij een media of design bureau lijkt je niks? @Sailer; Ja dat is niet altijd leuk nee, komt vast wel goed  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Vaders, pfff, laat ze naar hun eigen jeugd kijken  M'n zus kreeg eens de volle laag terwijl broeders t zo laat kon maken als m wou. Driemaal raden hoe vlot ik uit huis was  |
|
Sailer Erelid
|
|
ChrisM Erelid
 WMRindex: 702 OTindex: 4.067 S |
 en nu zijn er geen klanten, en de reparaties moeten allemaal weer retelang wachten... trage rotdingen zijn het altijd  Maar dan kan ik iig weer even wat zeggen hier  |
|
Sailer Erelid
|
|
Irthe Erelid
@Jasjee: ja design bureau kan ook maar media niet zo snel  weet niet zie ik niet zo zitten ach de keukenprins des huizes hier :'D |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Sailer: Hmm ke. @Irthe: Wat wil je precies gaan ontwerpen dan? Want op zich kun je best heel breed bij bedrijven gaan denk ik? Mode, architect, media, design, reclame, promotieteams, webdesign etc  |
|
Sailer Erelid
Grr irritante skype-advertenties  |
|
Irthe Erelid
@Jasjee: drukwerk  huisstijlen, logo's (hoort beetje bij elkaar maar toch  ), advertenties enzo  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Irthe: Ook irritante skype-advertenties?  Haha, maarja, ik snap het  Wel leuk in ieder geval, hoop dat je snel een stageplaats kan vinden  Voor wanneer moet je er 1 hebben? |
|
Irthe Erelid
@Jasjee: die heb ik nog nooit gezien/gehoord  dus ik weet niet wat ik me daarbij moet voorstellen  oke  hmhm hoop het ook, mijn stage begint 15 maart ofzo al  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Irthe: Geen idee  Moet je aan Sailer vragen, die heeft er geloof ik net 1 gezien  Oeh dan al  En hoelang moet je? |
|
ChrisM Erelid
@Irthe: daar heb ik ook 2 jaar les in gehad, zat op handel/administratie, en waren vooral gericht op de administratie, we hadden veel opdrachten om reclame te maken voor vaak niet bestaande bedrijven, maar ook een paar voor bestaande bedrijven, is heel leuk, vooral als je een beetje gevoel hebt voor kleuren, e.d. Ik vond het altijd erg leuk  |
|
Irthe Erelid
@Jasjee: haha ja zag het al  nouja afgelopen tijd niet meer op skype geweest dus ik weet zo ook niet wat hij bedoeld  hmhm mijn stagebegeleider hoort het voor ons te regelen in dit jaar, ook naar ons toe stappen voor met hem gesprek.. maar doet de mijne niet, doe ik die stap, mailt hij niet terug. dus ik ben zelf maar gaan ondernemen. tot juli en vervolgnes weer verder in september tot november bij zelfde bedrijf  maar ik ga eten!   |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Irthe: Wel het verstandigst dat je zelf de stappen onderneemt, als je op hun moet wachten kan het soms weleens (helaas) lang duren en soms te laat zijn  Hmm oke, met zomervakantie ertussen  Aparte stagetijd  Eet smakelijk Irthe  Fijne avond  |
|
Sailer Erelid
Ik bedoelde die irritante reclames die je in skype altijd onderin en net boven je contacten ziet staan  hoevaak ik daar al niet per ongeluk op heb geklikt.... Eetse Irthe  En ik ben ook weg  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
*Gaat vanavond maar eens op Skype zitten om te kijken wat je nou precies bedoelt xD*Dag Sailer  Fijne avond Edit: Wooooh, stilte  |
|
ChrisM Erelid
Laters allemaal  Ik wil naar huis  niet omdat het hier niet leuk is, in tegendeel, maar ben zo moe  wil lekker tegen m'n meissie aanliggen  *slaat met twee pannendeksels tegen elkaar aan, en loopt te brullen* @Jasjee: wat nou stilte? |
|
Jasjee
Oudgediende
|
|
|
ChrisM Erelid
@Jasjee: ik moet tot 6  ik bedoel, ben er nog wel even, of ga jij weg? |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
|
|
Jasjee
Oudgediende
|
@ChrisM: Ah oke  Nee ik zit hier nog 5 min en dan ga ik afsluiten  @Roy: Lekker dan  |
|