|
Static Senior lid WMRindex: 132 OTindex: 1.039 Wnplts: Heerhugowa S |
@Irthe: Sleutel dat op elk slot past  Bij bijvoorbeeld: een school, een sleutel dat op elk kleusje/deur past  |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Vanaf maandag hebben jullie weer rust hier, nieuwe klus  |
|
@sjefke: Misschien willen we helemaal geen rust?  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@sjefke: je kan wel meer doen  , ga maar afwassen op de hand en maak maar alles eerst even goed vies  en daarna stofzuigen en afstoffen en de ramen doen  . @Static: maar ik ben in de tussentijd dan wel al weg  , moet nog dingen doen  , veel heen en weer lopen   . @Irthe: gelukkig maar    , niet met anderen delen   , is alleen voor jou  ^^  . |
|
sjefke Oudgediende
Dream on.... |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
@Static: haha  nope  zijn dat niet vaak de zelfde sleutels? ik heb dat nooit gesnapt hoe dat werkt @sjefke: moeten we je dan weer missen   wel lekker dat je weer even aan het werk kan  of is geen leuke klus? |
|
flyingdutchy: Ow ok... weer een minder  Wordt nog ongezellig hier @Irthe: Volgens mij zijn dat gewoon lopers, of ik ben ouderwets aan het worden...  |
|
Irthe Erelid
flyingdutchy: zal ik niet doen   oh jee ik kan echt niet koken, vlees aangebrand,, k ruik/hoor echt niet het verschil of goed gaat of niet ¬¬ |
|
sjefke Oudgediende
@Irthe: Wel hoor, oude dakpannen van een ingestortte schuur halen, nieuwe spanten en dakbeplating erop, panlatten schieten en spijkeren, en dan de pannen er weer op..  Maar niet getreurd, ik kom de schade sávonds wel weer inhalen hahahahah  |
|
@Irthe: Balen  Meer oefenen? @sjefke: Ah, wel balen met dit weer, maar ja wat doe je eraan  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@sjefke: zal ik doen  , blijven dromen   . @Static: maar ik ben nu nog niet weg   . ach straks zijn er wel weer anderen  . @Irthe:  gelukkig maar    haha slimmerd  , je moet ook wel blijven opletten  , ach ja kan gebeuren  , ik heb het ook vaak genoeg gehad   . |
|
Irthe Erelid
flyingdutchy: doe ik ook, alleen weet niet waneer verkeerd gaat @Static: ik heb de hoop al opgegeven @sjefke: ah oke  dat is idd wel leuk   's avonds spam je wel weer bij dus  |
|
flyingdutchy: Zoals wie dan? He he!  Of kan je in de toekomst kijken! @Irthe: Ow, ja dat is dan jammer?  |
|
sjefke Oudgediende
@Static: Ik krimp niet joh, moet je maar denken... een paar jaar geleden in Wolvega 2 grote hallen neergezet, daar regende het continue.. nat tot in je slipje brrr..  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Irthe: tja maar je moet het gewoon af en toe omdraaien  en ook wat lager zetten, anders gaat het te snel  . komt wel goed, even een paar keer proberen en daarna gaat het vast wel weer goed   . @Static: uhmmm de kerstman komt langs en en de paashaas   jaaa ik wel   . en maaike komt straks ook weer  en JJJ  . |
|
Irthe Erelid
@Static: ik gooi later gewoon alles in de frituur, klokje er bij klaar.. xD of makkelijk vlees niet wat uren moet opstaan want dan vergeet ik het, binnen 10 min klaar hoppa  FD: het moest gewoon een beetje staan pruttelen, maarja ik heb het weer eens droog laten koken ofzoXD |
|
@sjefke: Ben je niet van suiker gemaakt dan?  Persoonlijk haat ik regen.. Geef mij maar lekker zon zon en zon! @Irthe: Frituur, jaaaaa!  flyingdutchy: Het is al kerst geweest  En ik weet niet waneer het pasen is maar volgens mij ook niet zo snel!  |
|
Irthe Erelid
@Static: ik stem voor zon zon zon heb me zomerjas al weer opgezocht(nog maar niet aangedaan...  ), het is dat het regent, anders deed ik mijn allstars ook weer aan  |
|
@Irthe: Zomerjas? Wat is dat... Ik loop altijd in een T-Shirt...  |
|
Irthe Erelid
@Static: in de regen loop ik liever niet in tshirt  en nouja ik draag hem ook niet vaak maar ik vond hem zo leuk  anders draag ik wel eens vesten (als ik fiets in de vroege morgen  ) |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@Irthe: gewoon veel oefenen na een tijdje gaat het vanzelf beter;) |
|
@Irthe: Regen, Zon, etc. Altijd een T-shirt. Alleen bij Hagel en Sneeuw niet want daar is het dan te koud voor... Behalve als ik met de Auto ga @jackjanjanus: Dat zei ik dus ook, maar dat wouw ze niet  |
|
TerrorJaap Erelid
 WMRindex: 827 OTindex: 2.472 T |
Terug van weggeweest, jaartje geleden als niet meer is  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Irthe: tja maar als je het te hoog laat staan gaat het ook droog koken  , in het begin wat hoger en later gewoon op de helft en zo verder laten pruttelen  , kan er niks mis gaan   . en niet alles in de frituur gooien  , leren koken jij  , moet ik je er maar bij helpen    . zon zon zon      . @Static: ja maar daarom kunnen ze nog wel langskomen  en kijk 1 voorspelling komt al uit  , jjj is er weer  . hoi TerrorJaap    |
|
Irthe Erelid
@jackjanjanus: hmhm misschien, misschien als ik ooit zelf kook, en niet als ik iets wat al staat in de gaten moet houden  |
|