|
Static Senior lid WMRindex: 132 OTindex: 1.039 Wnplts: Heerhugowa S |
@jackjanjanus: Mwah "uitrusten" niet echt deze week  Voor mij dan.. Moet maar echt eens aan me verslag  |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@Static: ja dat is weer het nadeel van nog op school zitten  |
|
@jackjanjanus: Echt wel  Hopelijk zo snel mogelijk klaar met school en dan lekker werken  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Static: school is beter hoor jij hebt waarschijnlijk heel wat meer vrije tijd als ik |
|
@jackjanjanus: Ja dat zal vast wel... Moet nog een jaar hierna en dan waarschijnlijk nog verder leren, maar dat zie ik dan wel  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Static: ik moet nog een jaar of 40 |
|
@jackjanjanus: Ik toch ook nog een jaar of... 45  Dat maakt het niet echt veel beter  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
|
|
flyingdutchy: Goooooeeeedemorgen! (Alweer) En welkom terug natuurlijk!   |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy: hoihoi @Static: is wel meer als 45 jaar je mag tegen die tijd door werken tot je 80ste |
|
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
flyingdutchy: Goed hoor  En daar?  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
flyingdutchy: Jah zoiets  Dat is mooi!  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Static: dacht ik al  xD ^^  goed weekend gehad?  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
hier gaat het great as always |
|
flyingdutchy: Ik heb altijd een goed weekend  Zaterdag was een vriend van me jarig (Werd 20) dus dat was lachen  Zondag lekker op me reet gezeten de hele dag  En jij ook goed weekend gehad of...? @jackjanjanus: Ik geloof er weer helemaal niks van!  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
JJJ: mooi zo  @Static: gelukkig maar   nog gefeliciteerd  dus even een leuke dag/avond/nacht van gemaakt daar  , veel zuipen of niet xD  . relaxte zondag dus  , moet kunnen  . ja ik heb ook een heel goed weekend gehad    |
|
flyingdutchy: Ja bedankt  Van 19:00 tot 05:00 dus Avond/Nacht  Helaas mag ik geen alcohol met me medicijnen, dus ik bleef bij de cola   |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Static: alsjeblieft  haha lekker een lange nacht van gemaakt dus  , was dus goed gezellig   . aaah oké  dat is minder, maar ja je hebt eigenlijk ook geen alcohol nodig om een leuke gezellige avond te hebben;). ik heb zaterdag nog de hele dag voor een nieuwe fiets gekeken, heb een mooie 1 gevonden  . 's avonds mijn neefje nog even geholpen met zijn laptop en nieuwe games erop zetten, daarna door na hun huis, want onze ouders waren op verjaardag van mijn tante, dus wij bij hem thuis even aan de berenburg  en rond half 1 na huis en toen thuis nog door tot half 3  . dag erna weer na mijn neefje want toen hield hij zijn verjaardag en daar de hele middag gezetten  en toen aan de bailey's gegaan  . en 's avonds maar weer relaxen en hele grote msn gesprekken hebben  xD. en dat was mijn weekend zo een beetje  . |
|
flyingdutchy: Ook zeer gezellig dus! En ook gefeliciteerd dus  Nee je heb inderdaad geen alcohol nodig om het gezellig te hebben, maar het helpt wel!  Jij heb dus ook lekker rustig weekend gehad zie ik  Doe je goed!  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Static: dat zeker  , alleen was mijn kleine neefje wat vervelend  , die wou zaterdag al niet eens op bed gaan, dus werd half 12 dat ie lag en zondag was ie ook weer vervelend en ook heel moe  hij lag bijna te slapen op de bank xD en later zat ie weer chagrijnig in een hoekje  . dank je  , m'n tante en neefje zijn vandaag jarig  . hmhm  en ik drink het ook niet veel, het is bij mij meer af en toe, vorig jaar heb ik misschien op 7-9 dagen alcohol genuttigd  . hmm ja soms helpt het wel als het heel saai is  , maar dat komt ook niet altijd voor  . hmm ja op zich wel  . |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy: feli man ja kleine kinder willen nou eenmaal niet altijd slapen  |
|