|
ItzDutch Senior lid WMRindex: 40 OTindex: 276 Wnplts: Oss
|
watte hoe dat |
|
Static Senior lid WMRindex: 132 OTindex: 1.039 Wnplts: Heerhugowa S |
Nou nou?  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Static: dragon age komt toch echt 10maart in de verkoop  , zelfs op de site van gamemania staat dat  . ook op andere sites kun je al een pre-order doen en staat ook de datum van 10maart  , in augustus vorig jaar was er een artikel van dat de release date wel 8 maart zou zijn, maar ja daar kun je niet vanuit gaan  . dus ja het is toch 10 maart  , maar dan kun je 'm nog wel eerder krijgen ja  . |
|
|
als je hem eerder krijgt flyingdutchy dan heb je geluk als je hem eerder krijgt |
|
flyingdutchy: Ik geloof me bronnen eerder dan de officiele site  Dus ik geloof nog steeds in 6 a 7 maart @ItzDutch: Ja, inderdaad!  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@ItzDutch: valt mee, ik kan spellen ook eerder krijgen en ook nog 10% korting erbij, ook op nieuwe spellen dus ja;)  . |
|
|
me broer werkt in de eplaza waar ik woon =D dus korting heb ik altijd =D |
|
@ItzDutch: Eplaza  Game Mania nummer 1!!!  flyingdutchy: Show off...  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Eerlijk graaienEindelijk oprechte berichtgeving over een nationale actie.. ik leef me ze mee.. helaas heb ik geen donatie mogen aannemen.. |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
|
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
We moeten eens een hooiberg.nl beginnen.. |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Static: uhmm gamemania zegt op hun website 10maart freerecordshop 10maart wehkamp 10maart bartsmith 10maart en zo kan ik nog wel doorgaan  . jou bron klopt niet  . @ItzDutch: eplaza  lol zit hier niet eens  . en tja ik hoef er niet eens te werken om korting te krijgen;). @Static: haha ik kan sowieso altijd al 10%korting krijgen bij de dynabyte en de mensen die daar werken ken ik ook goed  , kom daar vaak met mensen dus ja  , soms ook nog extra korting  dus lang leve de dynabyte  . |
|
|
@Static me broer werkt daar ike niet  dus ik krijg gewoon korting |
|
flyingdutchy: Mijn bron is heel secuur als het om Dragon Age II gaat, dus ik geloof hem  Let maar op, zometeen is het overal 8 maart  Dynabyte, geen idee of er een zit in Heerhugowaard eigenlijk @ItzDutch: Dat zei FD!  Still: Game Mania nummer 1!!  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Quote @heraux: Eerlijk graaienEindelijk oprechte berichtgeving over een nationale actie.. ik leef me ze mee.. helaas heb ik geen donatie mogen aannemen.. echt hé, die k*tregering ook  |
|
Roy6: Ik begrijp ze wel hoor, maar om het nou zo erg te doen, pff... Ze hebben geld nodig maar het kan toch ook wel minder!  Ik doneer 50.000 euro naar de regering, jaaaa  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Static: hmm nou misschien heeft hij echt wel verkeerd gekeken hoor  , of hij moet 'm misschien uit het buitenland bestellen, maar in europa is het 10maart  . op de website van bioware staat de release date 8maart van hun website, maar wie zegt dat als je het van hun besteld dat je het die dag ook hebt  ;). het zou wel kunnen dat ze 8 maart al de pre-orders gaan doen, maar dat is nog niet bekend bij de winkels;). dynabyte heeft vaak wel voor nieuwe games een nachtverkoop, dus zeg maar 00:00uur  en er is vast wel 1 in de buurt  . nog een plus punt hij komt ook voor de apple mac, dus de mac zal binnenkort ook veel bekender worden en meer verkocht worden door de nieuwe spellen  . |
|
flyingdutchy: Vast wel!  Maar de jongens en meiden van Bioware zijn druk bezig, dus ik geef ze tot 8 maart, want dan wil ik me game!  De verkoopster bij de Game Mania zei trouwens ook 8 maart, misschien zelfs eerder!  Mac? Wat is dat nou weer?  Leuke grap  |
|
sjefke Oudgediende
Ach joh, heb je m een dag later...;) |
|
@sjefke: Dat is wel weer EEN dag!  Ik ga weer werken! Tot later!  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Static: we zullen zien  . hahaha je moet ze niet opdringen  , anders stellen ze het uit   . hmmm die had vast de bril niet op of zo  . dit is een mac klik hier  dat weet je toch wel  . is geen grap  !!! @sjefke: tja maar je wil niet weten wat ze in die ene dag al missen   . @Static: werk ze  laterrr    |
|
ladekast Oudgediende
|
@Static: ik vind het gewoon schofterig  doe dan geen donatie als regering maar pak dit niet af zeg  |
|
sjefke Oudgediende
Ach ja, ik zit nog steeds na 2 jaar in Morrowind te klooien, traag als een slak ben ik joh hahahahah  Roy: de Speld is een satirisch krantje.. is niet écht kerel!!;) |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@sjefke: wat is dat?  ach ja het heeft ook geen haast toch;), lekker op eigen tempo dingen doen  . ik speel ook een spel, doe ik ook rustig aan en het boeit me totaal niet  , ik zit op rank 33 of zo terwijl anderen al maanden op 99 of zo zitten of nog veel hoger  . |
|
ladekast Oudgediende
|
|
|