|
kojak Erelid
 WMRindex: 2.665 OTindex: 1.934
|
Typ ik in wit soms?  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
LessienElensar: Jollie: op naar YMD met zijn allen, ook sjatter en kids ophalen  |
|
Violetje Oudgediende
 WMRindex: 182 OTindex: 12.511
|
kojak: nnee ik zag je wel  |
|
nietmeer
|
Jollie...ik ga nergens heen hoor  slaap gewoon in mijn eigen bed  Roy: Mocht....maar mocht het zover komen (komt het toch niet) dan gaan we naar vrienden in Groenlo  |
|
kojak Erelid
|
Jollie: oh je zag me wel, maar negeert me gewoon?  dat is stukken beter!  |
|
ladekast Oudgediende
|
gewoon met een touringcar naar YMD , der huis is groot zat  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Roy, haal mij dan ook effe op, wil je  |
|
Violetje Oudgediende
|
kojak: nee hoor ik gaf een reactie op je  |
|
ladekast Oudgediende
|
Quote @Kameleon: Roy, haal mij dan ook effe op, wil je  in de kofferbak zal nog wel een plekkie zijn  |
|
nietmeer
|
|
|
Violetje Oudgediende
|
Quote Roy6: Quote @Kameleon: Roy, haal mij dan ook effe op, wil je  in de kofferbak zal nog wel een plekkie zijn  jij is gemeen... kammie dan mag je bij mij in de auto  |
|
nietmeer
|
|
|
kojak Erelid
|
Er gaat niemand geevacueerd worden. Daarvoor moet je mensen uit de veiligheid van hun huis halen, en onbeschermd in de giftige rook evacueren. Gaat niet gebeuren! |
|
Kameleon Oudgediende
Lessien, die kan dan wel met mij mee, die zit 1 dorp verderop  Jollie, oeh  |
|
Violetje Oudgediende
|
|
|
kojak Erelid
|
Wel heel erg vervelend voor alle hondenbezitters. Die kunnen voorlopig beter niet met hun beestjes buiten gaan wandelen. |
|
Kameleon Oudgediende
Jollie, mail ik je straks even  |
|
ladekast Oudgediende
|
kojak: voor mij is het ook klote hoor, YMD heeft mijn bier buiten gezet  |
|
Violetje Oudgediende
|
|
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Even een reactie van iemand op het blog van TV Rijnmond : @johan39. Waarschijnlijk zijn de meeste vrij gekomen stoffen bij de grond niet te meten. En alleen bij voldoende regen zouden de stoffen naar beneden kunnen komen. Alleen dan opgelost in water (regen) dus dan ook niet meetbaar in de lucht. De volgende vraag is dan welke stoffen dit zijn. Volgens mij verwerkte het bedrijf vooral koolwaterstoffen (rubber, oplosmiddelen voor verf) die na verbranding veelal zijn omgezet in water en koolstofdioxide (of mono-oxide, maar de dichtheid hiervan is kleiner dan lucht dus dit stijgt op en geeft geen gevaar.). De enigste stoffen die vervelend kunnen zijn, zijn de stikstofoxides en zwaveloxides. Deze zorgen namelijk voor zure regen er is echter niks bekend over concentraties e.d. dus er is ook weinig over te zeggen. De zwarte rook zal voornamelijk bestaan uit roet deeltjes, omdat er tijdens de verbranding een enorm zuurstof tekort is. Het is dus absoluut niet vanzelf sprekend dat er opeens een dikke laag chemicaliën in de straat komt liggen en dat we met zn alle gasmasker moeten gaan dragen. Het is dus gewoon afwachten wat de experts ons gaan vertellen. 05-01-2011 om 21:11 uur | knorriedezoveelste Toon alle reacties (46) ..........................................Die man heeft gelijk, niet zo paniekeren..  |
|
nietmeer
|
Hmmmm....als ze actief gaan blussen...hou dan de sirenes in de gaten...dat is de melding op TV Rijnmond...
Het ZOU kunnen, dat ze in uw stad of dorp af kunnen gaan. |
|
ladekast Oudgediende
|
juistem  |
|
Violetje Oudgediende
|
LessienElensar: en wa gebeurt er dan  |
|
kojak Erelid
|
@sjefke: Helemaal gelijk, er is alleen gevaar als je met je neus over de grond gaat snuffelen, zolang het niet geregend heeft, en nog niet weggespoeld is. |
|
ladekast Oudgediende
|
Jollie: dan hoor je herrie van de sirene's  |
|