|
nietmeer
|
dan moet je ze ook eten als ze nog niet rijp zijn heb je nergens last van en zijn ze nog steeds lekker  alleen soms droog  maar je hoeft niet zo lang te wachten totdat ze rijp zijn.... maar dan heb je nog wel altijd het probleem van die pit als je maar hard genoeg bijt heb je er geen last meer van  |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
nosphoenix: maar dan zijn ze toch keihard?  nee zo'n hele zachte is ook niks  dan bijt je je tanden doormiddenXD en die pit kun je niet doorslikken (Zoals die van mandarijnen en druiven) |
|
nietmeer
|
beter halve tanden dan geen tanden pit kan je wel doorslikken hoor probeer maar  *kleine letters* ik ben niet verantwoordelijk voor enige bijwerkingen zoals verstikking en of uiteindelijke dood*/kleine letters* maar ze zijn wel eetbaar  |
|
Irthe Erelid
nosphoenix: dat is waar, maar bij de 2e nectarine/perzik ben je de andere helft van je tanden ook kwijt  dan heb je geen meer  uuhm zin om als proef persoon te spelen voor het doorslikken van zo'n pit?  |
|
nietmeer
|
hmm nee ik niet  Kenny mischie nwel hij doet alles voor geld maar dan neem je toch een kunstgebit  |
|
Irthe Erelid
kenny?  ken ik die?  kunstgebitjes kunnen ook breken  |
|
nietmeer
|
je moet hem wel kennen  als je kenny niet kent... ja maar niet als je een gouden kunstgebit neemt  beetje duur alleen tenzij je hem steelt  |
|
nietmeer
|
Navond   |
|
Irthe Erelid
nosphoenix: kenny - southpark?  kan zo even niet bedenken wie  aah bah lelijk   geen goudXD dan titanium ofzo dat krijg je ook niet snel kapot  hoi tazzie!  |
|
nietmeer
|
pfew je kent kenny xd hey taz  als jij hem niet neemt neem ik um wel hoor kan je lekker voor veel verkopen  |
|
Irthe Erelid
nosphoenix: haha oke  die kenny dus  oh my god they killed kenny |
|
nietmeer
|
Hoi Irthe en Nossie   alles goed hier?  |
|
Irthe Erelid
jahoor , wat moe maar ik ga zo ook maffen dus dat komt mooi uit  met jou? |
|
nietmeer
|
Quote @Irthe: nosphoenix: haha oke  die kenny dus  oh my god they killed kenny you bastard  taz is wel goed hier  daar? |
|
Irthe Erelid
|
|
nietmeer
|
Mwah  Ben vanaf vandaag snip verkouden, en zit nu met een loopneus in bed  Voor de rest gaat het wel prima |
|
nietmeer
|
trusten  taz ga dan slape xD |
|
nietmeer
|
|
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
hoi hoi mensjes  |
|
nietmeer
|
|
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Hallo allemaal op deze bewolkte zondag  |
|
nietmeer
|
Morgen Gio  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Lekker rustig hier  |
|
nietmeer
|
Best wel he?  Maar ik ben benieuwd voor hoelang |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Er is een wonder gebeurt  Willem II heeft gewonnen  Ik ga je verlaten. Ik ga me fatsoeneren voordat ik er geen zin meer in heb  |
|