|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Wacht op mij   |
|
Tim-kun Erelid
 WMRindex: 238 OTindex: 1.981
|
oef heb er weer eens een flinke blog update opzitten  maar he, stel nou dat ik een kans maak dat ik win (geloof ik zelf niet in  ) met die blog verkiezing, zou voogeltje zo aardig zijn om dat tshirt of mok naar Japan te sturen?  |
|
Luna
Moderator
Of we geven hem wel met de bowling   |
|
Tim-kun Erelid
|
ligt eraan tot hoeland het duurt, maar ik heb al heel wat blogs doorgekeken en ik heb er al genoeg gezien dit it maybe wel meer verdienen dan ik  word een moeilijke stem keuze! ik geloof ook niet dat ik veel meer dan 2 stemmen ga halen, de vorige keer met PP wedstrijd had ik ook die mooie fotos en slideshow van Japan, had ik uiteindelijk ook maar 1 stem, omdat niet veel mensen mij echt goed kennen of omdat ik niet super vaak online was, maar vaak ben ik er wel maar dan slaapt de rest  |
|
Luna
Moderator
Helaas gaat niet iedereen al de blogs doorspitten  Maar je hebt gelijk,hoor  En je PP is ook heel mooi  |
|
Tim-kun Erelid
|
nou ja ik lees ook niet alles echt helemaal door ofzo, maar ik wil wel echt in mijn mening de beste mijn stem geven. ik kijk ze gewoon ff snel door, les snel een paar posts, kijk wat voor soort filmpjes ze hebben, orginaliteit |
|
Luna
Moderator
Serieus mannetje ben je ook   |
|
Tim-kun Erelid
|
ach ja ik vind gewoon dat de beste moet winnen, en dan bedoel ik ook echt de beste  mijn dag kan al niet meer stuk! deze keer 2 stemmen, bij de volgende verkiezingen ga ik voor de 3!  |
|
Luna
Moderator
Ik vond dat je wel een stem verdiende  Ik ga nu echt, Spreek je snel weer,     xxx Fijne dag !!!! |
|
Tim-kun Erelid
|
inderdaad het moet al laat zijn  ik ga weer ff wat werk verrichten..veel plezier morgen! |
|
nietmeer
|
Hey Thee   |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
nietmeer
|
Tuurlijk zie ik je  Hoe gaat ie met je? |
|
Theetje
Oudgediende
Wel goed hoor  enmet jou? wat ben jij trouwens schandalig vroeg wakker  |
|
nietmeer
|
Gaat goed met me hoor  En tja... werd wakker met de overtuiging dat het zeker 10-11 uur moest zijn, computer aangezet, kijk op computer klok, vind uit dat het 8.30 is, en heb zoiets van, nou ja... laat maar, ben er nu toch al uit.... Ik haat m'n innerlijke klok..... En jij niet dan trouwens? |
|
Theetje
Oudgediende
maar ik heb een reden, ik moet het gas aansluiten in de gezamelijke keuken, anders kunnen ze niet eens een eitje koken  |
|
nietmeer
|
kunnen ze dat niet zelf ff doen? of krijg je dan problemen met de verzekering? |
|
nietmeer
|
mu goedemorgen |
|
nietmeer
|
 moge Ha |
|
Theetje
Oudgediende
mu? wies mu? |
|
nietmeer
|
dat ben ik dus...  probeer hem al een tijdje wijs te maken dat ie me gewoon Muad moet noemen, maar daar wilt ie geloof ik niet echt aan... |
|
Theetje
Oudgediende
mu klinkt zo van: boe ik ben een koe! gewoon muad heet jij  |
|
nietmeer
|
Dat vind ik nou ook  Ik kan natuurlijk ook gemeen zijn, en zeggen dat ik alleen naar Hans luister als hij me bij mijn volledige nick noemt (Muad'Dhib Chimerae) Hoe lang zal ie dat vol houden? |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Ik zou niet eens willen dat je me bij m'n volledige nick noemt  |
|