|
nietmeer
|
|
|
Redorbit Erelid
 WMRindex: 406 OTindex: 3.524 S |
pearlypuck: hoe opleuken?ja hij is gratis en ik mag alles kiezen stof kleur model voering alles |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
|
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
@Kameleon: Najaa, 1 klapzoen voor iedere wang, en de eerste dan 2x.... zo wordt het wel ingewikkeld @Grouse: Droppie toch, van mij krijg jij voor straf een dubbele portie!! @Redorbit: nou, als het toch gratis is, kijk naar leuke, mooie zaken, de kraag, het revers... doe maar duur! Het kost je toch niks? |
|
Redorbit Erelid
pearlypuck: hoe opleuken?ja hij is gratis en ik mag alles kiezen stof kleur model voering alles |
|
nietmeer
|
pearlypuck: Ik hou wel van straf zo  |
|
Redorbit Erelid
Kpuc: zijde is wel sweet  mm ff kijken of dat er tussen zit @Grouse: dat is toch te flashy ik ben geen kapitein |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
PP: Hihihi, zo snap ik 'm  |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
@Yumi: Ben je er nog??  Ik heb dus eea gemist??  |
|
Kpuc Oudgediende
@Redorbit: Als t dan toch met opsmuk moet, dan maar goed zodat je je er toch lekker in voelt  |
|
nietmeer
|
|
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
tijd voor een bakkie pleur ?  |
|
Redorbit Erelid
@Grouse: zo cheap ben ik niet  hahaha Kpuc: ach ja ik zie het vanzelf ik zal wel foto maken en hier uploaden |
|
nietmeer
|
@ladekast: Lekker. Is er nog taart van gisteren?  |
|
nietmeer
|
Yumi: zou je eigenlijk juist niet moeten doen, als je het niet openbaar wilt kun je me gewoon mailen, ok??   |
|
nietmeer
|
@Grouse: Neeheeeeee! Ladekast heeft ALLEEN MAAR SATE!!!!  Zie je nou wel, schuivert, al die deepees door jouw satees!!  |
|
nietmeer
|
pearlypuck: @ladekast: Nou doe dat dan maar. Ook lekker toch?  |
|
Whiteshade Erelid
 WMRindex: 1.518 OTindex: 4.953
|
goeden middag, buenos tardes ,bom tarde , good afternoon, gutten mittag   |
|
nietmeer
|
|
|
Kpuc Oudgediende
Taart, hm, ik krijg meer trek in een lammetje of zoiets  Paprika's gevuld met rijst en ander knijnevoer, grom... Dobar dan brat  |
|
nietmeer
|
@Whiteshade: Hadden we jou net ook al niet begroet dan??  Kpuc:  je doet het expres hé???  |
|
nietmeer
|
pearlypuck: Lief van jou  Kpuc Heb je honger?  |
|
nietmeer
|
ik haddum nog nie gezien |
|