|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Het gerecht lukt wel, maar heb weer een foutje ontdekt in het originele recept.  De taartvorm die je moet gebruiken is te klein.  |
|
nietmeer
|
 regen en wind is geen leuke combinatie en als je ook nog naar de wc moet en erdoorheen moet fietsen is het echt niet leuk meer  en trouwens  hallo  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
Bookwurm:  Maar het was wel nodig.   Anders doe je zoiets niet.   De geur van kaneel komt je tegemoet, als je bij mij de keuken binnen loopt.  |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: bij mij kom je een andere geur tegemoet als je de keuken binnen komt  zit muziek te luisteren en een boek te lezen en het is allebei droevig   |
|
WMR-kok
Oudgediende
 De oven heeft zijn werk gedaan, nu mag ie afkoelen.  |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: als je gaat blazen koelt ie sneller af en kan je hem sneller opeten  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Bookwurm:  Het mag niet te snel gaan.  |
|
nietmeer
|
|
|
TeunSr
Erelid
 WMRindex: 1.113 OTindex: 6.049
|
*stopt pieterselie in de oren*  |
|
nietmeer
|
@TeunSr: pieterselie of petereselie? |
|
TeunSr
Erelid
|
Bookwurm: Pieterselie, ik ben eigenwijs  Komt uit een strip van Asterix en Obelix, als bescherming tegen de bard Kakafonix Hallo trouwens  |
|
Frostbite Erelid
 WMRindex: 472 OTindex: 3.311
|
@TeunSr: Is de naam niet Kakofonix?  |
|
nietmeer
|
|
|
Frostbite Erelid
|
Bookwurm: Al betwijfel ik of kinderen het vandaag de dag nog kennen  Quote: het eindigt in ieder geval op -ix Echt waar?  |
|
TeunSr
Erelid
|
Bookwurm: Wie is er niet groot mee geworden. |
|
TeunSr
Erelid
|
@Frostbite: Je hebt gelijk, het is ook kakofonie. Goh, moet ik alweer iemand gelijk geven  |
|
Frostbite Erelid
|
@TeunSr: Dat was ook de reden waarom'k dacht dat het kako was en niet kaka  komt uit't grieks, vrij vertaald: ''niet om aan te horen'', ofwel zeer vals. |
|
TeunSr
Erelid
|
@Frostbite: Heb nooit Grieks gehad, was erg slecht in talen.  |
|
ikke98 Erelid
 WMRindex: 387 OTindex: 4.105
|
moge  |
|
TeunSr
Erelid
|
@ikke98: Dan is het donderdag  Het is al avond.  |
|
nietmeer
|
Quote @Frostbite: Bookwurm: Al betwijfel ik of kinderen het vandaag de dag nog kennen  mijn zusje kent het in ieder geval wel  en die is 9  Quote @TeunSr: Goh, moet ik alweer iemand gelijk geven   ikke98:  middag   |
|
Frostbite Erelid
|
@TeunSr: Ik heb ook maar een jaartje grieks gedaan voorda'k er maar mee stopte, doodsaai en echt niets aan  Maar wél lang genoeg om alle leuke weetjes op te slaan  |
|
ikke98 Erelid
 WMRindex: 387 OTindex: 4.105
|
Bookwurm: avond  verbeter ik jou een keer  |
|