|
Deus Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
@Delenn: hoed Uitspraak: hut de -woord (mannelijk) hoeden Zelfst. Naamw. kledingstuk voor op je hoofd, vaak met een rand `een jurk met bijpassende hoed` `In de winter draagt hij altijd een hoed. |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
hut? als in boomhut? ja zie je, tis mannelijk en ik ben een vrouw  |
|
nietmeer
|
ah het zonnetje komt hier eindelijk een beetje door  |
|
Deus Erelid
|
@Delenn: is dat alles wat je uit die quote haalt vrouwen *zucht* edit`een jurk met bijpassende hoed` zou een man dat gezegd hebben dan?  |
|
Delenn
Oudgediende
@Deus: ja ik lees hut blabla (mannelijk) blablabla jurk (*  blablabla draagt hij (!) altijd een hoed @bookwurm; waar ben jij? hier is echt nog 1 wolkenmassa  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Hier breekt de zon voorzichtig door  |
|
nietmeer
|
@Delenn: op mn stage in almere  kwil het niet al te hard zeggen, maar ik zie hier toch wel een stuk(je) blauw  |
|
Deus Erelid
|
enschede heeft ook zon  |
|
nietmeer
|
@Delenn: waar zit jij dan? dat je geen zon hebt? |
|
Delenn
Oudgediende
rotterdam  |
|
Deus Erelid
|
Quote @Bookwurm: @Delenn: waar zit jij dan? dat je geen zon hebt? in de schaduw, dueh..  |
|
Delenn
Oudgediende
'k zit op de 22ste verdieping dus weinig schaduw hier hoor Deus  Quote @Deus: `een jurk met bijpassende hoed` zou een man dat gezegd hebben dan?  een schot misschien  of zo'n man/vrouw in Indonesi�  |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
@Delenn: Schotten dragen geen jurken  maar rokken  |
|
Deus Erelid
|
@Delenn: in de schaduw van de wolken... #lawyered hermafrodieten uit indonesi�?? ik volg je niet editexcuses @MuseMatt het is sterker als mij  #heb_meelij  |
|
Delenn
Oudgediende
FrankB: slechte vertaling misschien @Deus: daar heb je van die prostituees die eignelijk man zijn maar er uit zien als vrouwen (hebben een speciale naam die ik niet meer weet  ) |
|
Deus Erelid
|
waarom krijg ik sportbeha reclame van GOOGLE te zien  omg @MuseMatt functionele kleurtjes! @Delenntranssexuelen? |
|
Delenn
Oudgediende
|
|
Deus Erelid
|
het is gewoon grappig te zien hoe de advertenties veranderen na wat er in de reacties gezegd wordt  nu krijg ik over werkkleding -kleding blijft thema- en adverteren -wss omdat ik reclame zei?- en hoeden reclame  google is spying @Delennik ga maar niet zoeken op aziatische man vrouw prostituees want dat schudt ik nooit meer af in de zoekhistory. i dare you  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Zal ik dan eens over tuinieren beginnen? |
|
nietmeer
|
*komt binnenwaaien*  |
|
Delenn
Oudgediende
|
|
MuseMatt
Oudgediende
|
|
|
Deus Erelid
|
ik zie hier op stage een foto langskomen van een vakantie villa in zuid afrika waar om de een of andere reden twee 3d schapen ingeshopt zijn wtf. random. McLovin'it |
|
Delenn
Oudgediende
Deus random inderdaad  @muse: jawel hoor alleen nu even niet  |
|
Deus Erelid
|
heb het hier intern even rondgestuurd een voor een hoor ik lui hier gniffelen en een paar mensen zitten rond te kijken wat er aan de hand is |
|