|
ikke98 Erelid
 WMRindex: 387 OTindex: 4.105
|
mogels |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
Banaal: dus het gaat beter!? |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
|
|
Deus Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
@MIADIA: true that @Delenn: iemand had wat ingesproken op de standaard voicemail en ik kon het om de een of andere manier niet beluisteren zonder al die kroam in te stellen. en de voicemail belt mijn toestel wanneer er een nieuwe voicemail is, en dat bellen wanneer er nieuwe voicemail is instellen is natuurlijk pas aan het eind van alle instellingen je ontkomt er gewoon niet aan |
|
nietmeer
|
|
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
Banaal: @Deus: mensen hebben pech als ze mijn voicemail inspreken, die ga ik dus nooit van m'n leven afluisteren  |
|
heraux Oudgediende
Voicemail is een vervelend concept je wordt via een sms gewaarschuwd dat iemand heeft gebeld - en dat is dan al bij levering overdatum - of oninteressant ; ben je niet bereikbaar dan heb je dus al een probleem.
En dan inderdaad, wie luisterd zijn vm af en beld mensen terug - de telefoon vm moet doorgeschakeld zijn naar een *PBX dan heb je dat probleem minder. |
|
Deus Erelid
|
@Delenn: ingesproken voicemail tekst: ik luister mijn voicemail niet af, bel later maar terug  |
|
nietmeer
|
Ik had een tijdje: Hallo met Erik... Hey man hoe gaat het met je? *beep* |
|
heraux Oudgediende
of je beld iemand.. "hallo, met petra.. * spreek na de beep je boodschap in*
maar die tijd tussen de intro en vervolg was even iets te lang - en het klonk zo natuurlijk dat ik al overging in mijn gesprek..
best irri |
|
Supermeid01 Erelid
 WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
*Komt binnen hinken* Auwwww.  Mijn knie is volledig verdoofd van die stomme pijnmassage.  |
|
ikke98 Erelid
|
|
|
Supermeid01 Erelid
De therapeut ging het masseren, precies op de firetrucking KERN waar de pijn zit. |
|
ikke98 Erelid
|
|
|
Deus Erelid
|
zachte heelmeesters stinkende wonden! |
|
heraux Oudgediende
krak knars kraak hoor jij wat ik raak het zijn niet je botten of pezen die ik voel het is je ziel die ik bedoel |
|
Supermeid01 Erelid
|
|
nietmeer
|
|
|
Supermeid01 Erelid
@banaal Ô.O |
|
MIADIA Oudgediende
 WMRindex: 5.537 OTindex: 6.522
|
Quote @Deus: @Delenn: ingesproken voicemail tekst: ik luister mijn voicemail niet af, bel later maar terug  had ik ook, maar mijn ouders snapten dat niet zo... gingen ze me later nog eens bellen of ik mijn voicemail wel had afgeluisterd want daar hadden ze dan een half gesprek op in(echt heeeeel lang) en dan vond ikdat weer zielig want al die moeite die ze gedaan hadden... ging ik toch maar weer braaf voicemail uisteren gelukkig doen ze dat niet meer  |
|
nietmeer
|
hallo  |
|
nietmeer
|
Hey beest! |
|
nietmeer
|
hey mensjes ben zometeen ook weer f weg  , maar nu op dit moment ben ik aanwezig  |
|
nietmeer
|
Banaal: ik ben geen beest  |
|
nietmeer
|
*rekt zich uit* ik ga eten  |
|