|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
Bookwurm: de eerste 2 websites?? |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
|
|
nietmeer
|
chocolate chip swirl. omgomgomgomg |
|
nietmeer
|
@Delenn: kkeek bij afbeeldingen kdenk dat het daaraan lag @Davh11: ah ok thanks lekker... |
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Quote @Banaal: chocolate chip swirl. omgomgomgomg OMG |
|
Deus Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
hoe beter het ijs, hoe groter de teleurstelling wanneer het op is met een splitje of raketje zou ik ook tevreden zijn hoor als ik daar lekker van kon genieten in het zonnetje @banaal ik denk dat je straks gebitchslapt zult worden door delenn om die afbeelding |
|
nietmeer
|
khoop dat het zondag de zon schijnt... |
|
nietmeer
|
Delenn bitchslapt mij nooit, is ze een te grote miet voor |
|
Delenn Oudgediende
|
|
Deus Erelid
|
misbruik van mod krachten ik wil ook alleen maar smiley plaatsen reactie te kort |
|
nietmeer
|
... ...ik...wil...boek...lezen... ... |
|
Delenn Oudgediende
@Deus: in het café mag af en toe alleen een smiley wel als dat ontopic is in artikelen niet en als je 20 alleen - smileys -posts in het forum doet ook niet |
|
Deus Erelid
|
ik wil dat het vijf uur is en ik naar huis kan en dat het zonnetje dan nog schijnt |
|
Delenn Oudgediende
Quote @Deus: ik wil dat het vijf uur is en ik naar huis kan en dat het zonnetje dan nog schijnt ! |
|
nietmeer
|
Hey laat mijn gifjes eens staan, Delenn |
|
Deus Erelid
|
Quote @Delenn: Quote @Deus: ik wil dat het vijf uur is en ik naar huis kan en dat het zonnetje dan nog schijnt ! volgens mij is dit de nationale wens van iedereen die nu werkt of anderzins niet in staat is van de zon te genieten |
|
Delenn Oudgediende
Banaal: |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Awh, mijn moeder heeft migraine. |
|
nietmeer
|
|
|
Deus Erelid
|
nou nou zeg kinders, houd het een beetje beschaafd hier hè |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Maar ik heb crackers met jam en een kop thee voor haar gemaakt, toen ging ze weer naar bed. |
|
nietmeer
|
Quote @Deus: Quote @Delenn: Quote @Deus: ik wil dat het vijf uur is en ik naar huis kan en dat het zonnetje dan nog schijnt ! volgens mij is dit de nationale wens van iedereen die nu werkt of anderzins niet in staat is van de zon te genieten yep zeker weten... @Supermeid01: niet leuk |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
@Supermeid01: Ahw klote. Migraine zuigt hard. Wens d'r maar sterkte en dat ze er niet dagen last van heeft . |
|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Goeiemiddag |
|
nietmeer
|
|
|