|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
"Find more content: like this article" ik dacht even dat de wetenschappelijke website waar ik op zat door facebook was geconfisceerd maar je moet de zin lezen zonder dubbele punt |
|
Deus Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
@Dionos: supermeid had nog niet gereageerd toen ik mijn reactie typte edit voor supermeid was later, maar je hebt gelijk @Delenn: Are u a ninja |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Handug |
|
Delenn Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Net de presentatie achter de rug: een 9,4 Nouja, ik dan, want de rest had niks gedaan en die moeten het met zijn 4en overnieuw doen |
|
Deus Erelid
|
mamameisje: gefeliciteerd! netjes |
|
Delenn Oudgediende
@Deus: ik heb hier geen geluid, dus ik hoop dat het gewoon in het Frans is: klik |
|
|
12 uur. Etenstijd. Dag dames en heer |
|
nietmeer
|
@Deus: dankje, maar ik had niet verwacht dat ik zo'n hoog cijfer zou krijgen. @Dionos: |
|
Deus Erelid
|
Quote @Delenn: @Deus: ik heb hier geen geluid, dus ik hoop dat het gewoon in het Frans is: klik mijn hongaars is wat roestig overigens is mijn frans ook roestig |
|
Delenn Oudgediende
@Dionos: eetse @Deus: shit ok vertaling (heb die film al zo vaak gezien dat ik hem half uit m'n hoofd ken ) caesar en die andere kerel zijn aan het praten over hoe ze erachter kunnen komen wat asterix en obelix aan het doen zijn bij cleopatra, die kerel met de helm zegt dat hij een goede spion heeft. Vrouwelijke spion komt in beeld: als ik zo kijk *kijkt naar links* zien jullie me, als ik zo kijk (kijkt naar rechts* niet, zo *links* wel, zo *niet*, wel, niet, wel niet, beetje, niet, wel, niet, niet, wel Caesar kijkt dan echt van, what the peep? hij kijkt terug naar die spion en de spion is verdwenen link naar mij was dus dat ik er toch ben ook al zie je me niet, ik kijk gewoon naar rechts |
|
Deus Erelid
|
@Delenn: Ah. fan van asterix en obelix? |
|
Delenn Oudgediende
niet persé (al vind ik dat wel de beste stripboeken die er zijn, ben alleen niet zo'n fan van stripboeken) maar die film is echt geniaal. De andere asterixfilms zijn echt heel slecht, maar de film over Cleopatra, echt de humor |
|
Deus Erelid
|
@Delenn: Ik weet niet of ik die film van missie cleopatra ken maar kan me wel een andere film herinneren van asterix en obelix en die vond ik niet zo, toen werd panoramix ontvoerd. De stripboeken zijn wel humor though, maar de tekenaar is al een tijdje dood als ik het goed heb dus daar komt niets meer van bij. Ben je beetje film fanaat dan of is dit toevallig een film die je vaak gezien ehbt? |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Uhm, wat? |
|
Delenn Oudgediende
@Deus: die andere films zijn ronduit slecht Deus. Andere regisseur, hele kinderachtige films, slechte special effects, slecht acteerwerk. Die mission cleopatrafilm heeft echt goede humor en de special effects zijn gewoon met humor aangepakt en beter dan in die andere films en ja, ben wel stiekem beetje filmfanaat alleen totaal niet van de 'die acteur speelde in die film en die film'. |
|
Deus Erelid
|
@Delenn: noem eens wat films dan die je mooi vindt, top of mind films, zonder op te zoeken! |
|
Delenn Oudgediende
lucky number sleven once upon a time in the west LotR, Matrix, PotC one flew over the cuckoo's nest pulp fiction uh..tis nogal wat en ik moet eigenlijk werken, dus ik houd het heel ff hier op |
|
Deus Erelid
|
one flew over the cuckoo's nest vind ik niet zo denderend maar de andere films kunnen mijn goedkeuring wegdragen kweenie waarom die films zo'n hoge imdb score heeft anyway, *seal of approval* wmr dokter stijgt in achting |
|
Delenn Oudgediende
one flew over the cuckoo's nest is medisch historisch gezien bijzonder interessant dus voor mij is dat een goede film maar kan me voorstellen dat jij hem niet heel boeiend vindt ofzo ook as good as it gets is medisch gezien heel leuk om te bekijken |
|
Deus Erelid
|
hoe medisch relevant een film is is geen beoordelingscriterium als ik naar films kijk nee as good as it gets heeft geen indruk op me gemaakt als ik hem ken, of iig heb ik geen beeld bij de titel ik herinner me films ook beter aan de hand van een afbeelding,, titels vergeet ik wel vaker gelukkig heb ik zulke leuke dvd covers/fan art bij films in mijn film biblio |
|
Delenn Oudgediende
Stefsel onthoudt altijd alle titels en wie daar dan in speelt enzo, dus dan zegt ze, zullen we die film kijken? ik: welke? ja die met die en die acteur die ook speelt in die en die films ik: ...?? zij: die film gaat over (blablabla) ik: oh die ja is goed |
|
Deus Erelid
|
acteurs en titels ben ik ook niet zo sterk in, plot herinner ik me ook beter vind het wel altijd humor als mijn ouders/zusje/broer film zitten te kijken in de kamer en ik loop even door de kamer heen noem ik altijd de titel als ik hem ken, kijken ze altijd zo de titel bij een film herinneren lukt me wel, maar de film bij een titel minder. Tenzij het echt goede titels zijn natuurlijk heb ongeveer een jaar lang iedere dag twee tot drie films gekeken toen we eindelijk een beetje fatsoenlijke adsl hadden bij mij thuis toen moest ik van armoe aan goede films naar tv series overstappen |
|
|
@Deus: wat noem jij goede tv-series? Zo uit je hoofd |
|
Delenn Oudgediende
2 tot 3 films? zoveel tijd heb ik niet wel een tijd bijna elke dag een film |
|