|
Deus Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
@Delenn: en charlie in the chocolat factory is er ook nog,, depp is wel de acteur bij uitstek voor dat soort typetjes,, heb die scissorfingers film nooit gekeken though, miss moet ik die ook ineens op mijn to watch list zetten,, the tourist is in venetie met angelina jolie, depp is een slimme boekhouder die zich voordoet als leraar en een rus zit achter die boekhouder aan en, euhm, complex om uit te leggen |
|
nietmeer
|
|
|
ikke98 Erelid
WMRindex: 387 OTindex: 4.105
|
Bookwurm: chago |
|
Deus Erelid
|
"en wat zeg je dan Bookwurm?"
#supernanny |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
oooooooooh ja die film, die was leuk chocolat factory vond ik íéts té. Ook wel leuk, maar niet om nog een keer te kijken ofzo |
|
nietmeer
|
@ikke98: ach er was iets op school voorgevallen... @Deus: niks |
|
ikke98 Erelid
|
Bookwurm: wat dan Quote Bookwurm: @Deus: niks doe eens normaal jij |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Bookwurm: graag gedaan |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
@Deus Die film heb ik laatst nog gezien! Hij is überjammie.. hmm, tompoezeeen... *likt verlekkerd de lippen af* |
|
ikke98 Erelid
|
|
|
Deus Erelid
|
@Supermeid01: gezien hoe vaak je het over eten hebt hier in het café is misschien charlie in de chocolat factory ook wel wat voor je |
|
nietmeer
|
ikke98: kmoest 3 blz leren voor engels, vandaag was de toets je mocht van de 20 antwoorden er 7 fout hebben, want als je er 8 had heb je een onvoldoende...ten eerste had ze een woord uitgekozen dat niet in op die 3 blz. te vinden was en ten tweede ze had gezegd dat spellingsfout mocht als we/ze maar wisten wat er bedoeld werd...en ik had er dus in totaal 9 fout, omdat ik er zeven niet wist (incl. dat ene woord dat niet op die blzs. stond) en eentje had ik gewoon fout en die andere had ik 'niet goed geschreven' ; kmoest het woord levering vertalen en dat had ik dus vertaald als delevering, maar dat moest dus delived ofziets zijn dus nu moet ik herkansen...en dan komt ze er ook nog eens aan dat de hoofdtoets een week eerder is ...en toen werdt ik echt pissig...... @Supermeid01: hey ik ken ook iemand, vriendin van me, die heeft ook altijd honger, maar ze héél kieskeurig met eten... |
|
nietmeer
|
|
|
Deus Erelid
|
|
|
ikke98 Erelid
|
Bookwurm: køt, ik had bij NL 15 van de 34 punten en daarmee zat ik gemiddeld |
|
nietmeer
|
@Deus: praat is normaal nederlands... |
|
Supermeid01 Erelid
Bookwurm: Ik eet alles wat los- en vast zit. ikke98: Weet ik, mij katten eten dat. @Deus: Ja, klopt. I'm ashamed of myself. En.. EPIC SMILEY. |
|
Deus Erelid
|
Bookwurm: ik vind het wel makkelijk als mensen zich naar mij aanpassen ipv ik naar hen - - was het alleen woordjes ? |
|
ikke98 Erelid
|
het branadalarm ging op school nog af |
|
nietmeer
|
@Deus: moeten aan elkaar aanpassen... en ik snapte die idioom niet... ikke98: bij ons ging twee keer de omroep af zonder dat er wat gezegd werdt |
|
ikke98 Erelid
|
Bookwurm: bij ons was het ook geen oefening maar niemand luisterde , maar ik was net klaar met les. |
|
nietmeer
|
*...shooting the moon...* |
|
Supermeid01 Erelid
|
|
Deus Erelid
|
Quote Bookwurm: ikke98: bij ons ging twee keer de omroep af zonder dat er wat gezegd werdt De directeur was bezig met zijn secretaresse en drukte daarbij de knop van omroep herhaarlijk in? of gebeurd dat alleen in films |
|
nietmeer
|
@Deus: dat jij dat doet... |
|