|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
@ Iris, jaaa wij ook  @ Muadd, ja ik heb d'r maar weer weggestuurd  Met mij gaat ie goed  Met jou? daaro  |
|
nietmeer
|
@Naomi: het gaat momenteel uitstekend met me  |
|
Irripirr Senior lid
 WMRindex: 718 OTindex: 516
|
Leuk leuk, allemaal 'relaties' hier op WMR.  Ook allemaal leren kennen via hier? |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Muadd, hihi mooiii met mij ook meer dan uitstekend  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Irripirr: Leuk leuk, allemaal 'relaties' hier op WMR.  Ook allemaal leren kennen via hier? Jep   |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Iris, ja ja ja, en nog eens ja  |
|
Irripirr Senior lid
|
Mmm, WMR heeft nog geen invloed gehad op mijn liefdesleven.. Wie kan/wil daar verandering in brengen? Hehe fa2 toch  |
|
nietmeer
|
WMR heeft ook geen invloed op mijn liefdes leven gehad hoor  Alhoewel Luna wel een goeie stok achter de deur is zodat ik haar nou eindelijk eens uitvraag  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Ik niet iris, het spijt me, ik ben al bezet  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ja, ik help je er wel doorheen,Muadd  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Jaa, cnc is al bezet  |
|
nietmeer
|
desnoods sleept ze me aan m'n haren naar haar toe......  *Push* "succes"  Moet ze alleen wel ff naar Rotterdam komen.... |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ikke is ook bezet  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
*sluipt voorzichtig 't cafe binnen, tjsoept de fles BL uit den koelkast en sluipt weer achter luna langs naar buiten  * |
|
Irripirr Senior lid
|
@Muad & Luna Vertel.. Ik heb iets gemist
@Little Queen Heb ik dan nog wel kans bij de hond van Ikke? Das echt een schatje. |
|
nietmeer
|
@Iris: niet dat ik weet.... *Ziet Ikke langssluipen* wat doet u hier? |
|
Irripirr Senior lid
|
Muad.. Waar gaat Luna je doorheen slepen dan? ^^ @Naomie Ik heb je krabbel ontvangen  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
@muad: sssst  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Iris, de hond van ikke  Whahahaha |
|
nietmeer
|
@Iris: Heb een hele leuke collega  moet haar alleen nogsteeds een keertje uit vragen....  Maar ik ben zo verlegen....  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Irripirr: Muad.. Waar gaat Luna je doorheen slepen dan? ^^ Naomie Ik heb je krabbel ontvangen  Ja die is van mij  |
|
Irripirr Senior lid
|
Muad.. Mmm gewoon doen dus  Maar ik heb makkelijk praten.. Ik ben opzich een 'los' persoon om het maar zo te zeggen. Ik ben impulsief en en.. Je snapt wel wat ik bedoel  |
|
nietmeer
|
@Iris: is inderdaad makkelijker gezegd dan gedaan voor mij... heb haar in gedachte al zo'n duizend keer al uit eten ofzo gevraagd, maar ja... das in gedachte.... (En helaas is het op dat moment ook wel vervelend dat je andere collega's steeds op het verkeerde moment hun kop om de deur steken...) |
|
Irripirr Senior lid
|
Muad.. Argh vervelend. Probeer het gewoon op een spontane manier.. Of ga eerst wat samen eens lunchen in de pauze of iets dergelijks. |
|
nietmeer
|
@Iris: Om een of andere reden eindigen we de laatste tijd wel steeds met z'n tweeën bij de lunch.... |
|