|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
RONDJE VAN JANNICK  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Liz... Doet je been het al weer een beetje??... Ben je er al mee bij de huisdockter geweest??... Vertel vertel vertel...  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Bier?  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Kriebeltje: Bier?  Ja lekker... zet hier maar neer... |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Hoskeu: Liz... Doet je been het al weer een beetje??... Ben je er al mee bij de huisdockter geweest??... Vertel vertel vertel...  Hij doet het weer.. En kan niet wachten tot het zaterdag is  |
|
nietmeer
|
 Is er nog koffie ? |
|
Twaggy Oudgediende
|
ow wat is er zaterdag dan  ? |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Liz87: Quote Hoskeu: Liz... Doet je been het al weer een beetje??... Ben je er al mee bij de huisdockter geweest??... Vertel vertel vertel...  Hij doet het weer.. En kan niet wachten tot het zaterdag is  Ik ook niet |
|
nietmeer
|
|
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Twaggy: ow wat is er zaterdag dan  ? Zaterdag??... dan is er bier...  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Hoskeu: Quote Twaggy: ow wat is er zaterdag dan  ? Zaterdag??... dan is er bier...  wanneer niet  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Hoi Cootje  Druk weekend gehad? |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Cootje68: Haloooooooooooooo?  Hooi Cootje...  (ik krijg de indruk dat je "o" toets blijft hangen  ) |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Ik kan oook niet wachten tot zaterdag  Oja oja, hallo trouwens iedereen  |
|
nietmeer
|
Quote Hoskeu: Hooi Cootje...  (ik krijg de indruk dat je toets "o" blijft hangen) Die bleef niet hangen, maar wilde even de aandacht! Eerdere posting werd over het hoofd gezien! @Kriebeltje: idd een druk weekend gehad! Heb je me gemist dan?  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Hoi Hawaii  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Hee Kriebelbiebel  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Hey Naomi, Haai Cootje!!   |
|
Kriebeltje Erelid
|
Quote Cootje68: @Kriebeltje: idd een druk weekend gehad! Heb je me gemist dan?  Ik las je blog  Quote Naaoomii: Hee Kriebelbiebel  Leuk weekend gehad? |
|
Naaoomii
Oudgediende
Hee Liz, en Cootje ook  @ Kriebel, já ik vond het wel een leuk weekend ja  Jij ook een leuk weekend gehad? Ik lig nou heerlijk in de zon te bakken met mn laptop  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Cootje68: Quote Hoskeu: Hooi Cootje...  (ik krijg de indruk dat je toets "o" blijft hangen) Die bleef niet hangen, maar wilde even de aandacht! Eerdere posting werd over het hoofd gezien! @CootjeWie wil even de aandacht... jij of je "o" toets??...  ----------------- Ik ga lekker volgende week ontslag nemen!!! Wiiiiiiiiiiieeee...  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Quote Naaoomii: @ Kriebel, já ik vond het wel een leuk weekend ja  Jij ook een leuk weekend gehad? Ik lig nou heerlijk in de zon te bakken met mn laptop  Ik had uitgekeken naar de zaterdagmiddag, maar die afspraak ging helaas niet door  Maar nieuwe poging straks... Verder lekker van de zon genoten  2 keer terrasje gepakt en een aantal auto's in de prak zien rijden op een autorodeo  |
|
nietmeer
|
whoepie, iedereen van de zon aan het genieten?  @ Hoskeu: is het nu al zover dat je ontslag gaat nemen? |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
ik was aan 't bellen.. waar hebben WE 't over?  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Cootje68: whoepie, iedereen van de zon aan het genieten?  @ Hoskeu: is het nu al zover dat je ontslag gaat nemen? Nee... niet van de zon aan het genieten... zit hier in een kantoor zonder daglicht...  Ja ik ga ontslag nemen... ze zoeken het er maar mee uit...  De maat is vol... de koek is op... ik ga het spreekwoordelijke bijltje er bij neergooien... de computer van de baas de wilgen hangen... einde verhaal... finito...  En ik heb er zin in...   |
|