|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Hoskeu.. Wanneer ging je je baas ook alweer verassen met het nieuws dat je er mee stopt? Mijn baas is al volop bezig met sollicitanten.. Er zijn er al 15 die interesse hebben... Hihi  Die zijn gek  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
@ Liz, sorry  Ja ik heb wel lekker geslapen, alleen ben weer niet op tijd naar bed gegaan,zoals je wel had gemerkt  Jij nog een beetje van je nachtrust genoten?  Lekkr gedroomt?  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
*Komt met een chagie gezicht binnen* |
|
nietmeer
|
|
|
Jannick
Oudgediende
Doei Cootje..   |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@Liz... Uhmmm... ik ga zo gauw mijn laatste studie punten van afgelopen vrijdag in mijn cijferlijst staan (eind van de week schat ik...) en dan ga ik hem eens een mailtje sturen om een afspraak te maken...  Maar heb jij dan zo een goeie baan??... dat er al 15 zijn die hem willen hebben??... hebben ze een partime kracht nodig voor 1 of 2 dagen per week??... hij kan goed onzin verkopen... dus gas gaat mischien ook wel...  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Jannickje, wat is er?  |
|
Liz87 Erelid
|
@ Kriebeltje.. Ik heb voor de verandering eens aan 1 stuk door geslapen.. En niet gedroomt..! Werd alleen wakker met koppijn, maar dat is best logisch..  Mocht er om kwart voor 6 uit..  heerlijk rustig op het werk..  |
|
Jannick
Oudgediende
De hele ochtend wakker gelegen, en moet nog wat aan mien Duits doen.. |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Cootje68: Ben er vandoor... Teun-alarm!  Succes met het tornado alarm...  Quote Jannick: *Komt met een chagie gezicht binnen* Wat kijk jij chagie zeg...  Watkuburt??... nog geen koffie op zeker??... |
|
nietmeer
|
Grrr, koffie, en ik heb geen zin om nu al naar de super te gaan  Jannick, hoe laat moet ik je er af knikkeren? |
|
Jannick
Oudgediende
IK wil cola of warme chocolademelk in mijn WMR koffiebeker... |
|
newfy Senior lid WMRindex: 70 OTindex: 889 Wnplts: Raamsdonks S |
Quote Jannick: IK wil cola of warme chocolademelk in mijn WMR koffiebeker... Warme chocolademelk! |
|
Liz87 Erelid
|
@ Hos.. Nou, mijn baas heeft er een droombaan van gemaakt zeg maar.. Iedere dag van 09:00-15:00 ideaal voor moeders, die een extra zakcentje willen hebben.. Maar ja, dat is niet haalbaar.. Dus ik ben benieuwd...  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Jannick: IK wil cola of warme chocolademelk in mijn WMR koffiebeker... Nouja  ... zeg... dat doe je toch niet...  Het is een KOFFIEbeker... geen cola of choco beker  ...  |
|
Jannick
Oudgediende
Kpuc, eh, doe maar rond een uur of 11.... Ik open zo nog een blogpost, of na het blogpost, kan trowuens ook wel vanaf een uur of 10..... |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Jannick: IK wil cola of warme chocolademelk in mijn WMR koffiebeker... Nouja  ... zeg... dat doe je toch niet...  Het is een KOFFIEbeker... geen cola of choco beker  ...  |
|
nietmeer
|
Ik zit er ook thee uit te kachelen Hoskeu, niet goed  |
|
Jannick
Oudgediende
Wat is er Newfy>  |
|
Hoskeu Erelid
|
Kpuc... Zeker smorgens niet goed...  |
|
Jannick
Oudgediende
Of een WMR cola glas... |
|
Hoskeu Erelid
|
Liz... Van 900uur tot 1500uur...  Da zijn coole uren...  Is dat dan in totaal een uur pauze in eigen tijd neem ik aan... Wil hij dan 2 personen aan nemen... dat hij er twee banen van 20uur van heeft gemaakt... Verhoogt wel je flexibiliteit... twee partime krachten...  |
|
Liz87 Erelid
|
@ Hos.. Haha, nou ja, dat gaat het echt niet worden hoor die tijden.. Ze moeten dezelfde dingen doen als ik, en als ik op een normaal tempo zou werken de hele dag, dan ben ik gewoon van 9-17 bezig... Zonder WMR enzo..  |
|
Jannick
Oudgediende
|
|
Liz87 Erelid
|
@ Jannick, Whats up?   Nog 4 daaaaagjes...  |
|