|
Goodgirl Senior lid WMRindex: 326 OTindex: 1.076 Wnplts: Utrecht S |
*komt café binnelopen* Goedemorgen  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Liz, zeker weten, er zijn er nu al zes op.. M'n mond word er helemaal droog van  Jij nog wat gedaan? |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Moge Liz87. @puppy: nog iemand nodig om je rug te scrubben??  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Puck: Liz, zeker weten, er zijn er nu al zes op.. M'n mond word er helemaal droog van  Jij nog wat gedaan? Uuhm, nee niet echt  Aan het water geslagen.. Dus ik pies me een ongeluk..  Hi LuckyMe.. Lekker geslapen? |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Ik ga jullie verlaten  Er is ..iemand op msn   |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Quote Liz87: Aan het water geslagen.. Dus ik pies me een ongeluk..  Je moet ook niet op een tegelvloer of zo gaan piesen  Dan wordt het inderdaad glad en gevaarlijk  |
|
|
 puck @Liz87: Ik wel hoor, jij ook? Nog lekker gedroomd? |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Halloooooww...  Een voortreffelijke goede morgen deze morgen  ...  |
|
|
 Hoskeu. Ik heb net twee leuke moppen op mijn bloggie gezet...  |
|
Liz87 Erelid
|
@ LM, ik heb wel ok geslapen! En niet gedroomd...
Mogûh Hoskeu! |
|
|
Liz, heb net weer een paar leuke mopjes op mijn bloggie gezet...Denk dat je er ook wel om kan lachen...  |
|
Hoskeu Erelid
|
Wat ben ik vrolijk vandaag...  Het weer is goed... en ik heb net in een gesprek met mijn baas... informeel mijn ontslag aangekondigd...  Kan het leven nog beter??... mooi weer en geen baan meer...  Nouja... per 1augustus geen baan meer...  Alleen nog ff een formeel briefje schrijven...  |
|
|
Baas, ik neem ontslag.
je hebt maar 4 woorden nodig... |
|
Hoskeu Erelid
|
Geachte zeiksnor,
Bij deze wil ik mededelen dat ik je nu zo beu ben dat ik ontslag neem per 1 autustus 2007.
Met hatelijkegroet,
Den Hoskeu. |
|
Liz87 Erelid
|
Quote LuckyMe: Liz, heb net weer een paar leuke mopjes op mijn bloggie gezet...Denk dat je er ook wel om kan lachen...  Hihi, ze zijn idd erg grappig  M'n collega vraagt zich af waarom ik hardop zit te lachen..  @ Hoskeu.. Go Hoskeu Go Go Hoskeu..  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Liz87: Hihi, ze zijn idd erg grappig  M'n collega vraagt zich af waarom ik hardop zit te lachen..  Ze kijken mij ook altijd zo appellig aan  ... als ik in de lachschiet achter mijn computer terwijl ik "aan het werk ben"... Bij mij zijn ze het ondertussen gewend geloof ik... die denken gewoon dat ik niet spoor...  |
|
|
Liz en Hoskeu: Ik maak graag grappen. dus beter dat ik er zoveel mogelijk mensen mee bereik. Dus post ik ze op WMR...  |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Of ze weten wel beter en kunnen ze zelf wel hun lach inhouden?  Maaruh, moet je weg of wil je weg? Sterkte iig. |
|
nietmeer
|
Goeiemorgen allemaal |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote LuckyMe: Moge Liz87. @puppy: nog iemand nodig om je rug te scrubben??  Nee maar wel voor de tegeltjes te zemen  |
|
|
Moge Muaddhib...  |
|
Hoskeu Erelid
|
Jive... Ik wil weg... ik heb ontslag genomen... Het is zelfs zo erg dat mijn baas zei dat hij mij ging bellen om bij te springen bij mijn oude monteurs werk als het een gekkenhuis werd... en ze weer eens niet genoeg mensen kunnen krijgen...  |
|
|
@puppy: heb je tegeltjes op je rug dan??  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote LuckyMe: @puppy: heb je tegeltjes op je rug dan??   |
|
Jivebunny
oud moderator