|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Vingercondooms  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Vingercondooms, die gebruiken sommige mensen echt voor bijvoorbeeld zetpillen. Maar ik meen ook dat ze gebruikt worden bij de opleiding verloskunde, maar dat weet ik niet zeker.. |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Ja volgens mij gebruiken ze die ook bij de opleiding verloskunde ja Heb er ooit wel eens 1 gezien, echt vage dingen zijn dat  Maar condooms zijn sowiso rare dingen  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Condooms zijn wel rare dingen ja  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Is er niet iets van wikipedia van? (Ik ga het niet in die zoekbalk intypen hoor, dit is een computer die iedereen gebruikt, wat moeten ze wel niet van m'n denken..) |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Puck zal eens kijken voo je  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Naaoomii: @ Puck zal eens kijken voo je   |
|
Theetje
Oudgediende
@Puck; en als je dan naar een pagina gaat staat het in de geschiedenis  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Hmmm dat vind ie niet  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Theemonster: @Puck; en als je dan naar een pagina gaat staat het in de geschiedenis  Dat verwijder ik wel weer, en als hij niet weet dat ik daar op heb gekeken, waarom zou hij er dan gaankijken?  Maar als ik het in zo'n balkje typ, blijft het er voor altijd (nounou  ) staan.. |
|
Theetje
Oudgediende
@Puck; als het goed werkt het zo: je typt in een balk, later begin je met hetzelfde woord nog een keer typen en als hij dan bijvoorbeeld het woord vingercondoom blauw maakt druk je op delete, en weg is het woord, probeer maar een keer uit met een ander woord, zoals Amsterdam ofzo |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Theemonster: @Puck; als het goed werkt het zo: je typt in een balk, later begin je met hetzelfde woord nog een keer typen en als hij dan bijvoorbeeld het woord vingercondoom blauw maakt druk je op delete, en weg is het woord, probeer maar een keer uit met een ander woord, zoals Amsterdam ofzo Cool  Het werkt.. Nerd!  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
|
|
Naaoomii
Oudgediende
Ik wist dat ook niet, hoe dat moest  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Je hebt altijd nog cookie geheugen.. Daar staan ook alle sites in.. |
|
my-angel
Oudgediende
@adje, heel veel mensen kennen dat niet... desnoods gooi je alle cookies er uit, klaar  en niet alle sites staan er in ... |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote my-angel: @adje, heel veel mensen kennen dat niet... desnoods gooi je alle cookies er uit, klaar  Valt op als je op een openbare pc zit;) Alle instellingen zijn weg, je bent nergens meer ingelogd.. En als je een beetje een slimme vader(;)) hebt weet ie dat zeker.. |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote alweerdood: Quote my-angel: @adje, heel veel mensen kennen dat niet... desnoods gooi je alle cookies er uit, klaar  Valt op als je op een openbare pc zit;) Alle instellingen zijn weg, je bent nergens meer ingelogd.. En als je een beetje een slimme vader(;)) hebt weet ie dat zeker.. Ja  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Wat is er Naomi?  |
|
my-angel
Oudgediende
ze volgt het niet  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Nee  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
|
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Naaoomii: Nee  Maakt niet uit, je hebt het toch niet nodig?(toch?) maar ik ga dames en heren  Lekker buiten voetballen  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Quote Jannick: Vandaag vloog er een condoom door de klas..    Een gebruikte?  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Een condoom door de klas Jannick? Hoop dat ie nog niet gebruikt was  Dag AD  |
|