|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
@CnC, okee ik hou erover op, maar zo leek het gewoon niet.  Subject Closed |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Goedemorgen allen  |
|
nietmeer
|
Môge Lessien  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Moge lessien  |
|
nietmeer
|
G'morgen allemaal!  |
|
nietmeer
|
Hey Cootje  Was jij er nou ook gister? |
|
nietmeer
|
Muad: Nee, helaas niet! Moest gewoon werken en ben na 't werk nog naar een verjaardagsfeestje geweest tot 02.30 uur... Vind het wel jammer hoor, aan alle blogs en reacties te zien is het super gezellig geweest!  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
@Cootje, ik leef met je mee, was zelf ook heel graag gegaan maar kon ook niet  ik ga de volgende keer zeker wel! |
|
nietmeer
|
@Enkie: Mss de zomermeeting??? (als ze er uit komen wat we nou gaan doen!  ) Hopenlijk niet zwemmen want dat vind ik niet zo'n strak plan gezien de leeftijdsverschillen  |
|
Enkie
Oudgediende
|
@Cootje, volgens mij gaan we iets van midgetgolf organiseren, maar dat is nog niet zeker. Ik zal er es op hameren, want ik kan nu ook niet wachten  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@Cootje, Voogeltje was van plan om met de zomermeeting iets van midgetgolf te gaan doen en dan eventueel een BBQ  |
|
nietmeer
|
Midgetgolf is opzich altijd wel erg leuk, maar dan moet je niet in de baan van mijn bal staan  (lees, als ik sla: schuil) |
|
nietmeer
|
 Midgetgolf?  Wel grappig!  Nu maar hopen dat het niet zo ver hier vandaan is! (lekker centraal houden!) |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Muad, heb je wel een vaste sla richting of gaan ze alle kanten uit  |
|
nietmeer
|
Groot kans dat het weer Utrecht word denk ik CnC: wat denk je? alle kanten op natuurlijk  |
|
nietmeer
|
Mmm, Utrecht... Moet ik ff een overnachting gaan regelen. Mag niet zo lang achter elkaar rijden  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Ik denk dat je richting de Bilt meer midgetgolfbanen vind;) Dus ik denk dat het daar word, en niet in Utrecht  |
|
nietmeer
|
de Bilt... is ook Utrecht  (makkelijk joh, provincie en plaats die hetzelfde heten  ) |
|
nietmeer
|
hey mensen, g'morgen |
|
Enkie
Oudgediende
|
Oet morn  |
|
nietmeer
|
 Ga er ff vandoor.  We gaan Teun even ophalen bij Oma, voordat ze gillend gek word van hem!  Hij heeft daar vannacht gelogeerd  Mss tot laters!  |
|
nietmeer
|
Utrecht, vanavond naar het centrum en overnachten bij mijn oom aan de oude gracht  |
|
nietmeer
|
Môge Aimed Slaapwandel je dan niet de gracht in?  Doei Cootje  |
|
nietmeer
|
@muad, nee, er staan genoeg kramen opgesteld, dus gaat wel lukken  |
|
nietmeer
|
@Aimed: wandel je daar niet gewoon netjes tussen door dan?  |