|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
Lang leve de Koningin! Hoezee, Hoezee  Mogge peeps. lekker geslapen allemaal ?? |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Goedemorgen Lessien, Sannetjuh en Elrohir  Elrohir, ik heb wel lekker geslapen hoor  Ben alleen heel zenuwachtig  |
|
nietmeer Erelid
|
@ikky , een beetje zenuwen voor een optreden schijnen gezond te zijn. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat het gewoon helemaal goed komt....  |
|
Sannetjuh
Senior lid
 WMRindex: 171 OTindex: 452
|
Wel lekker geslapen alleen onwijs veel gedroomd..geen idee meer wat @ikky waarom ben je zenuwachtig?? |
|
ikky
Oudgediende
|
@Sannetjuh, ik heb straks een optreden van dansen midden in de stad op een podium Geen zin in  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
@ikkyGaat je helemaal goed lukken vandaag, zal je zien  |
|
De Paus Oudgediende
 WMRindex: 14.206 OTindex: 20.331 S |
In het studentenhuis ben ik 's ochtends altijd de eerste die opstaat. Ik ga dan even naar de WC om een plasje te doen en dan kruip ik natuurlijk weer snel mijn nest in. Dus mensen: vergeet vooral niet om de WC heel goed door te trekken en maf ze. |
|
ikky
Oudgediende
|
Lessien, ik hooop het;) Maar ben vooral zenuwachtig omdat er misschien mensen komen die ik ken  Als er geen mensen komen die ik ken ben ik totaal niet zenuwachtig  raar he? |
|
nietmeer Erelid
|
@ikkyDie mensen zullen na afloop trots op je zijn  |
|
ikky
Oudgediende
|
Lessien, niet als ik alles fout ga doen doordat hun erbij zijn Toen Blend ging kijken toen ik moest dansen werd ik helemaal zenuwachtig en vergat ik echt alles  |
|
nietmeer
|
HOI LESSIEN
|
|
nietmeer Erelid
|
@ikkyDat gaat nu niet gebeuren, echt niet  |
|
nietmeer Erelid
|
|
|
ikky
Oudgediende
|
Lessien, dat hoop ik dan maar  |
|
nietmeer
|
ga je nog wat vieren les  |
|
nietmeer Erelid
|
@HansWe gaan om kwart voor elf eerst naar de dierenarts met één van onze katten en daarna stappen we op de motor naar Utrecht om met de andere wmr-ers gezellig de dag door te brengen  |
|
nietmeer
|
mooi gezellig veel plezier  |
|
nietmeer Erelid
|
@HansDat gaat zeker wel lukken vandaag  |
|
nietmeer
|
zie jullie andere keer wel weer ik blijf in de omgeving.  |
|
Sannetjuh
Senior lid
 WMRindex: 171 OTindex: 452
|
@ikky alles gaat goed, wedden?? En dan als alles misgaat dan zullen die mensen die je kent ook nog wel trots op je zijn hoor geloof me  veel succes iig |
|
nietmeer Erelid
|
lang leve de koningin, hoezee, hoezee  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote LessienElensar: @HansWe gaan om kwart voor elf eerst naar de dierenarts met één van onze katten en daarna stappen we op de motor naar Utrecht om met de andere wmr-ers gezellig de dag door te brengen  hoe laat zijn jullie in U - een mooi verzamelpunt is het domein van Czar Kpuc en zijn oekase orchest. |
|
nietmeer Erelid
|
@herauxWij zijn rond 13:00 uur bij Chris, dat is tenminste de planning.... |
|
ikky
Oudgediende
|
@Sannetjuh, dat hoop ik dan maar  Dankjewel in ieder geval  |
|
nietmeer Erelid
|
@herauxBen jij er al of niet....zo niet, hoe laat is jouw planning om er te zijn ? |
|