|
Deus Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
@MuseMattdat moet wel lukken, seizoen 2 zit nu halverwege, voordat seizoen 3 er komt wordt het wel volgend jaar april... je zou toch voor dan wel boek gelezen moeten kunnen hebben. |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
@MuseMatt: Game of Thrones S02E05  De kip ligt in de oven en .....   Moet de oven nog aanzetten. Edit MuseMatt: dubbelpost Oven is aan.  |
|
nietmeer
|
Ik ga slapen, welterusten smeerlapjes  |
|
Deus Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
@Banaal: trek ze. |
|
nietmeer
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Supermeid01 Erelid
 WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Yaaay winkelen in Hoofddorp vandaag!  |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
 WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
*Komt naar binnen met fles champagne onder de arm en slaat die kapot op de bar* Bij deze is het café officieel gedoopt tot: Café den Voogelvlucht 109!Oh, ja. Goedemorgen  |
|
Supermeid01 Erelid
Dat was 'ie al sinds gisteren, maar okay.  |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
Ik kan hem ook 209 noemen hoor   |
|
nietmeer
|
Jeuj, 'k ga voor het eerst naar een dierentuin. Met Tim.  Oh, en 't zal lief zijn als jullie zijn PP onderspammen. Dan zit z'n mailbox helemaal vol.  |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
|
|
Supermeid01 Erelid
Hee alev! Wat gezellig! Je vriend?  |
|
nietmeer
|
Is grappig, wordt 'ie gek vak.  Hij is beste-spellen op WMR.  Vroeger, toen ik in groep 8 zat. Zaten de deuren helemaal vol met mijn tekeningen. Verteld m'n zusje "Jij was op een andere school. Ik was jarig, ik kwam jouw oude klas binnen. Heel die klas vol met jouw tekeningen!"  |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
Lolz   |
|
nietmeer
|
|
|
DoccieDraaiorgel Erelid
|
|
Supermeid01 Erelid
alev Woohoo doejegoed!  Ik heb ook liever dat mijn vriend op wmr komt..  O gosh, ik schaam me echt nogsteeds zo erg om gisteren.. |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
|
|
nietmeer
|
@The-Doctor: Sweet. @Supermeid01: Gekkerd.  En ik zou nog even wachten, totdat je elkaar wat vaker hebt gezien.  |
|
Supermeid01 Erelid
alev Oh no way, je hebt toch niet gelezen wat ik..  |
|
nietmeer
|
@Supermeid01: Oh, yes way.  Ik zat toen te bazelen over ponies die over m'n beeldscherm liepen.  Maar wel luisteren naar mijn advies. Liever te laat, dan te vroeg. Krijg je geen spijt van.  |
|
Supermeid01 Erelid
alev Ik snap waarom je bezorgd bent. Maar ik wil zo veel mogelijk alles goed doen voor deze jongen. Ik heb me nog nooit zo gevoeld en ik wil het niet kwijt.. |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Doen we wat speciaals bij Voogelvlucht 666? |
|
nietmeer
|
@Supermeid01: Dat heb ik ook met Tim. Maar als 't van hem op deze manier moet, is hij geen goede jongen. Straks voel je je vuil. Da's geen fijn gevoel, meiske. Vind je 't niet een beetje vreemd? Meteen bij de eerste keer dat je 'm zie. |
|