Hoe ziet jouw ideale partner eruit |
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
@puppy: ook zó iemand ken ik... Quote Williebillie: als ik er een plaatje van neerzet, dan krijg ik een ban   ik ken dat gevoel... |
|
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Ik weet dat mijn ideale partner bestaat. Uiteraard zegt uiterlijk niet alles. Het innerlijk is minstens zo belangrijk  Tevens: Ze moet prettig ruiken van zichzelf. Zichzelf goed verzorgen (want dan geef je om jezelf). Dit nog even ter aanvulling.... |
|
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
mijn ideale partner?
Dan ben ik veel meer opzoek naar een mooi innerlijk dan uiterlijk...
Een man die je kan laten lachen als je aan het huilen bent, die je troost als je verdrietig bent, die spontaan is en romantisch, die niet bang is voor de waarheid, die er altijd voor je is, die je vasthoud in moeilijke tijden, maar ook samen met je lacht in fijne tijden, waarbij je 's ochtends als je wakker wordt en opzij krijgt vlinders van in je buik krijgt, die je gelukkig maakt en compleet laat voelen, die je niet in een hokje plaats maar als een individu ziet, waar je je gewoon onwijs bij op je gemak voelt, en waar je ook samen bent je je dan thuis voelt.
Zou zo'n man bestaan? |
|
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@TheEIk weet het niet of die bestaat, maar ik denk dat diezelfde, in de vrouwelijk vorm dan, wel bestaat;) Ik denk het, weet niet zeker. De tijd zal het leren zoals ze zo mooi zeggen dan  |
|
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
Quote Theemonster:
Zou zo'n man bestaan? vast wel... (ik?) mijn ideale partner: gewoon, DEgene die bij mij past (en aardig is, niet kaatig enz...) |
|
|
newfy Senior lid WMRindex: 70 OTindex: 889 Wnplts: Raamsdonks S |
Als 'ie maar lief is  Maar eigenlijk moet het wel deze persoon zijn  |
|
|
Theetje
Oudgediende
momenteel heb ik wel het zware vermoeden dat die man bestaat en dat ik hem ken.. dus dat is wel fijn  |
|
|
nietmeer
|
Mijn ideale partner? die zit momenteel 2 labs verderop  |
|
|
Theetje
Oudgediende
en weet zij dat ook?  |
|
|
nietmeer
|
nou... gezien het feit dat ik volgende week bij haar ga eten... Op haar uitnodiging  |
|
|
Theetje
Oudgediende
hmm, dat klinkt veelbelovend  |
|
|
nietmeer
|
Ik krijg nou ff extreem de neiging om haar van haar werk af te halen, en achter haar computer te dumpen (recht tegenover me...) Maar laat ik dat nou maar ff niet doen... |
|
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Quote Theemonster: momenteel heb ik wel het zware vermoeden dat die man bestaat en dat ik hem ken.. dus dat is wel fijn  Ik heb dat gevoel dus ook  Alleen dan vrouw ipv man;) |
|
|
Theetje
Oudgediende
@Blend; hmm, bij mij is het toch echt een man, gelukkig maar   maar het bij jou een vrouw is vind ik niet gek  |
|
|
Quote Muaddhib: nou... gezien het feit dat ik volgende week bij haar ga eten... Op haar uitnodiging  Oeh, veel plezier...  |
|
|
nietmeer
|
@newfy: Dank je, Zal wel goed komen denk ik  |
|
|
Quote Muaddhib: @newfy: Dank je, Zal wel goed komen denk ik  Denk het ook wel, hou me nog maar op de hoogte  |
|
|
|
Veel suc6 Muaddhib. die van mij bestaat vast wel. en idd is innerlijk heeeeel belangrijk. Maar het oog wil ook wat toch? |
|
|
nietmeer
|
Als ik mezelf een beetje ken, word heel WMR daarvan op de hoogte gehouden, of ze nou willen of niet  |
|
|
Als iemand afgrijselijk is om naar te kijken, dan werkt het ook niet, nee  Maar innerlijk is toch wel 't belangrijkste  |
|
|
Quote Muaddhib: Als ik mezelf een beetje ken, word heel WMR daarvan op de hoogte gehouden, of ze nou willen of niet  Ghehehe, dat zal blijken dan  |
|
|
Theetje
Oudgediende
@LuckyMe; hmm, dat is zeker zo, de man die ik omschreef en waarvan ik denk dat ik hem gevonden heb heeft ook zeker een uiterlijk wat bepaald niet verkeerd is   |
|
|
|
Als iemand er afschrikwekkend uit ziet, maar innerlijk heel goed in elkaar steekt dan krijg je volgens mij met de s*x toch wel een probleem lijkt mij...  |
|
|
Quote LuckyMe: Als iemand er afschrikwekkend uit ziet, maar innerlijk heel goed in elkaar steekt dan krijg je volgens mij met de s*x toch wel een probleem lijkt mij...  Niet alleen daarmee  |
|
|
nietmeer
|
LM: anderzijds, als je extreem jaloers bent.... hoef je je daar geen zorgen om te maken... |
|
|