|
nietmeer
|
Ik had taart gebakken, een keer. Heb liever een taart uit de winkel  |
|
Roxichu Erelid
 WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Nee nee. Ik, mijn zusje, mijn moeder, en haar vriend, vieren één groot feest. We zijn in sep/okt/dec jarig, en we hadden geen zin alles apart te vieren. maar heb dus nog geen cadeau's voor zus en moeder en aangang... |
|
nietmeer
|
Mijn broer is op 18/10 jarig, ik 19/10. Broertje 17/11, zusje 18/11. En niemand krijgt dit jaar cadeau's van mij, behalve mijn ouders.  |
|
Roxichu Erelid
 WMRindex: 794 OTindex: 6.983
|
Rox out.  |
|
nietmeer
|
'Ox doei. :< |
|
nietmeer
|
Djoowie. |
|
nietmeer
|
Zo ongelofelijk veel te doen :/ |
|
nietmeer
|
DJOOWIE GEEF DAN AANDACHT
Wat moet je dan allemaal doen? In de avond gaat het vaak niet meer. Glas water drinken en naar bed. Wekker aan en dan vroeg beginnen. |
|
nietmeer
|
Djoowie is weg. |
|
nietmeer
|
Wel ik doe mijn opleiding van drie jaar in een half jaar. Maakt niet uit hoe makkelijk het is tis gewoon veel  |
|
nietmeer
|
Waarom doe je dat?  |
|
nietmeer
|
Omdat het kan? zz Ik heb echt geen zin om nog eens drie jaar op het mbo te zitten.
Laatste edit 25-10-2013 00:45 |
|
nietmeer
|
Dan doe je een jaar ofzo zzzz. |
|
nietmeer
|
Waarom in een jaar als het ook in een halfjaar kan  Ik heb hier niks te zoeken behalve verveling. |
|
nietmeer
|
omdat je net zegt dat het veel is.  |
|
nietmeer
|
Ja is het ook.  Maar het lukt me wel hoor  Gewoon sneller lezen. |
|
nietmeer
|
Moet je wel leren lezen.
Maar ik ga slapen, want ik ga wolven als kippen betitelen. |
|
nietmeer
|
Misschien smaakt wolf wel naar kip  |
|
Sto Oudgediende
 WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Morguh Deed eens een speedtest op het werk 95 Mbps download 9.5 Mbps upload. En nog hapert de radio soms Laatste edit 25-10-2013 09:16 |
|
nietmeer
|
Vogels houden niet van uitslapen |
|
Sto Oudgediende
|
Maar ze houden ook niet van erg vroeg, meeste vogels hupsen wat versuft rond 's ochtends  |
|
nietmeer
|
Ze zitten nu voor de deur te wachten. Dan mogen ze lang wachten. |
|
Sto Oudgediende
|
Ga je vogels uitlaten! Het is nat en regenachtig en winderig, worden ze heus niet ziek van....! |
|
nietmeer
|
Quote @taz:: ik word blij van je taalkundigheid  en van je spontaniteit  En omdat jij altijd op oude blogs reageert  Ja maar jij stopt ook niet met terugpraten op zo'n oud blog. Anderen wel  En jij bent maf. Maf is leuk  De letter R is rampzalig.  Behalve alstie aan het begin van een woord staat  Lekker oude onderwerpen aanhalen... Laatste edit 25-10-2013 12:04 |
|
WortelKwadraat Erelid
 WMRindex: 261 OTindex: 3.117
|
Goeiesmorgens |
|