hr
jaargang -23 - laatste artikel 26-4 08:00 - 74451 artikelen - nu online 46 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


[1]

Blog spotlight

07-11-13 13:03:43 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Zoals ik al zei in mijn blog is hier dus het forum gedeelte waar iedereen de leukste en grappigste blogs kan nomineren.
Aan het einde van de week worden alle stemmen geteld (door wie weet ik niet, iemand geinteresseerd? het liefst 3 personen die het dan aan mij doorgeven) ik maak er vervolgens een poll van, waarna de leukste blogger van die week er uit komt.

Zal wss wel zoiets zijn dat je een minimaal aantal stemmen moet hebben om door te gaan naar die ronde, maar hoe en wat precies ben ik nog niet uit. Dat moet onze @stora maar even bepalen.

Die kwam tenslotte met het idee:D

07-11-13 13:14:33 - Quote! - @allone
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.863
OTindex: 90.720
en interessante, ontroerende, originele, ..., enz blogs, krijgen die ook een prijs? (a)

07-11-13 20:25:35 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Zet hier de blogs neer waarvan jij blij bent dat ze er zijn.:D
Dat kunnen hele serieuze blogs zijn, maar ook grappige, ontroerende of wat voor blog dan ook ;)
En dan komt diegene aan het eind van de week extra in het zonnetje te staan:D

Dus voor allen die nu niet bloggen:
Ga bloggen:D
En wie weet kom je wel in de Hall of fame te staan van meest gelezen benoemde of leukste bloggers te staan:D

Een belangrijke regel:
Je mag niet jezelf nomineren, maar dat leek mij nogal wiedes8-)

Laatste edit 07-11-2013 20:31

08-11-13 12:56:04 - Quote! - @Emmo
Emmo
Stamgast


WMRindex: 65.664
OTindex: 28.417
@allone: Als we nu net zoveel categorieën maken als er blogs zijn, dan heeft iedereen kans op een vetleren medaille :ja

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven