hr
jaargang -25 - laatste artikel 24-8 18:00 - 78373 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic

1 [2]

De Biostabil2000

04-11-07 19:38:39 - Quote! - @gwcbakker
gwcbakker
Oudgediende

WMRindex: 7.126
OTindex: 2.741
Wat me blijft verbazen is dat TellSell er altijd weer in slaagt inferieure producten te vinden om te verkopen, compleet met "onpartijdige" steunbetuigingen. 8O

Zo'n bedrijf bestaat echter alleen bij de gratie van de stupiditeit van goedgelovige kopers. (6)

04-11-07 19:45:33 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Grinzz, je kan al zien wat voor markt Tellsell heeft aan de tijden van uitzending (A)

04-11-07 19:48:36 - Quote! - @DreamerTje
DreamerTje
Oudgediende

WMRindex: 1.305
OTindex: 19.848
T S
Ik ken iemand die heeft hem wel, en die zegt ook nog dattie werkt.. Mja, ik geloof er ook niet zo in hoor.. Meeste is toch alleen maar troep..

04-11-07 19:49:53 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Kpuc, je hebt zelfs 24/7 tellsell zenders... dus mensen-met-geld-te-veel-dat-ze-alleen-willen-uitgeven- aan-nutteloze-dingen zijn blijkbaar altijd wakker...

't is trouwens wetenschappelijk aangetoond dat 't kreng nepperij is, en van de markt gehaald moest worden... (d'r waren blijkbaar weer eens een paar wetenschappers over om dat te onderzoeken)

04-11-07 19:52:41 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Muad, meestal zijn de kopers of Amerikaans, zowiezo al een stompzinnig volk, of het zijn "slimmerikken" die denken een megadeal te hebben gedaan. Vergelijkbaar product, de Robomop, wat een flop.

04-11-07 20:20:57 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
hm.. robomob... alleen al voor de naam zou ik 'm laten liggen....

En helaas ken ik overigens wel een paar mensen die wat hebben gekocht bij tellsell... 't zijn dus niet alleen Amerikanen...

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 [2]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven