|
nietmeer
|
Quote Twaggy: ik doe ook mee* gaat op lq's schoot zitten die weer bij ikke op schoot zit* ow doe ook mee met bier drinken  Hoopje LQ en Ikke |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Slaat Twaggy weer weg  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
@Cootje kom de ook bij *kijkt achterom naar ikke* yups kan nog  |
|
Tim-kun Erelid
 WMRindex: 238 OTindex: 1.981
|
tis nu pas half 11 sochtends..ben online met mn laptop, hotel heeft wifi verbinding!..verder geen regen! de zon schijnt al de hele tijd volop en de weersvoorspeling is ook goed..check die foto op mijn blog maar  |
|
nietmeer
|
*plaatst gericht haar achterste op Ikke en drukt hem terug op LQ* Komop Kpuc, we doen Hoopje  |
|
Ikke
Oudgediende
Als jullie nu niet van me af gaan (iedereen muv LQ) laat ik 'n wind  (en dat wil je niet meemaken  ) |
|
nietmeer
|
Wahahaha voel je 'n fax aankomen?  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Ikke: Als jullie nu niet van me af gaan (iedereen muv LQ) laat ik 'n wind  (en dat wil je niet meemaken  ) mooi ik dan ook heb bruine bonen en alles op en voel me gassig  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Twaggy: Quote Ikke: Als jullie nu niet van me af gaan (iedereen muv LQ) laat ik 'n wind  (en dat wil je niet meemaken  ) mooi ik dan ook heb bruine bonen en alles op en voel me gassig  Dit wordt oorlog  |
|
Twaggy Oudgediende
|
fartwar  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ikke, en mij dan wel in die lucht laten zitten  |
|
nietmeer
|
Foodfight!  *neemt een haffel borrelnootjes en begint te strooien* |
|
nietmeer
|
geeft chemisch alarm, past op, een aanval uit de zuidelijke gelederen, een afvallige rufter heeft de aanval ingezet.. |
|
Twaggy Oudgediende
|
*trekt langzaam zijn schoenen uit* oef dat lucht op |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
She falls asleep and all she thinks about is you; She falls asleep and all she dreams about is you; When she's asleep the air she's breathing is for you; You re why she wants to live; She's not got that much more to give. |
|
Little Queen
Oudgediende
|
*pakt gasmasker* |
|
Tim-kun Erelid
 WMRindex: 238 OTindex: 1.981
|
deze spam gaat mij allemaal weer boven de pet  over and out! |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Kpuc: geeft chemisch alarm, past op, een aanval uit de zuidelijke gelederen, een afvallige rufter heeft de aanval ingezet.. @Twaggy: Bommen los  |
|
nietmeer
|
|
|
Thommy Erelid
|
Het gaat weer is ouderwets nergens over  |
|
nietmeer
|
Quote Tim-kun: deze spam gaat mij allemaal weer boven de pet  over and out! Sorry Tim, nog veel plezier in Hawai!  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Thom: Het gaat weer is ouderwets nergens over  Goed gezien, dit is 'n cafe  |
|
Thommy Erelid
|
Het is toch wat  |
|
nietmeer
|
Quote Ikke: Quote Thom: Het gaat weer is ouderwets nergens over  Goed gezien, dit is 'n cafe  En het is vrijdagavond, dan gaan de remmen eraf! Doe mij nog maar een emmer  en een Vodka  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
*zet gasmasker af..ggrr dat ding zit irritant  * |
|