|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
|
|
nietmeer
|
 Lessien!  Wisseling van de wacht? |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
 Ik ga nog niet weg hoor  ... ik heb nog geen BIER gehad  .. ik zei alleen maar hallo en gaf mijn broer een boink omdat hij het dak op ging zoeken. |
|
nietmeer Erelid
|
Nee hoor, hier gaat nog niemand slapen   |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Hmm ik moet wachten totdat papa en mama weer thuis zijn voordat ik naar bed kan  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Ik heb een week lang met een lekke band gereden   |
|
nietmeer
|
Quote ElrohirElensar:  Ik ga nog niet weg hoor  ... ik heb nog geen BIER gehad  .. ik zei alleen maar hallo en gaf mijn broer een boink omdat hij het dak op ging zoeken. Gelukkig  Quote LessienElensar: Nee hoor, hier gaat nog niemand slapen   Mooi zo! |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Mooi, de Elensars blijven rondhangen  |
|
nietmeer Erelid
|
CNC   dat is niet goed, volgens mij  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Oeh, ik hoop dat dit zo'n echte WMR avond word  |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
*Bier naar Elro* |
|
nietmeer Erelid
|
Jannick Ik blijf toch echt niet tot diep in de nacht hoor, moet er weer om 09:00 uur uit   |
|
nietmeer
|
Quote Jannick: Oeh, ik hoop dat dit zo'n echte WMR avond word  Misschien voor jullie, maar ik ga zo afhaken! Morgen is het gewoon weer 7 uur  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Morgen kan ik uitslapen  |
|
nietmeer
|
Quote Little Queen: Morgen kan ik uitslapen   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote LessienElensar: CNC   dat is niet goed, volgens mij  Het betreft de achterband van mijn brommer, een Tubeless Michelin band. Ik heb hem geïnspecteerd, hij is prima verder. Het 'lek' zit em in het ventiel, dus ik heb de band met de compressor weer opgepompt en heb een ventieldopje met vasaline op het ventiel gezet. En nu is de band weer luchtdicht  Ga er morgen mee naar de brommerboer... Het gekke is. Hij reed dus verder prima Alleen de acceleratie dook onderuit maar ook die was niet zo slecht dat je het merkte. Wegligging was prima verder, snelheid prima, alles prima  |
|
nietmeer Erelid
|
Hmmmm.....zondag is de dag, dat wij wat kunnen uitslapen, morgen zoon lief weer bij oom en tante ophalen, logeren is dan weer over  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote Cootje68: Quote Jannick: Oeh, ik hoop dat dit zo'n echte WMR avond word  Misschien voor jullie, maar ik ga zo afhaken! Morgen is het gewoon weer 7 uur  mazzelaar hier de wekker om 6 uur  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Cootje.. maar ik moet nu nog wachten voordat ik naar bed kan  .. |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
|
|
nietmeer Erelid
|
LQ Dat maakt toch niet uit, je kan toch uitslapen   |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
Aaaahhhhh.... lekker bier.... Oef cootje  6 uur is wel errug vroeg hoor... zeker voor de zaterdag |
|
nietmeer
|
Quote ElrohirElensar: Aaaahhhhh.... lekker bier.... Oef cootje  6 uur is wel errug vroeg hoor... zeker voor de zaterdag 7 uur! Twaggy moet om 6 uur op  Enne, die hele kleintjes letten niet op de klok  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Lessien, maar moet nu wakker blijven  .. dat is ook best lastig,  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote ElrohirElensar: Aaaahhhhh.... lekker bier.... Oef cootje  6 uur is wel errug vroeg hoor... zeker voor de zaterdag cootje is 7 uur Twaggy is 6 uur  |
|