|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@Thom, ik vind streektaal over het algemeen niet om aan te horen, waar het ook vandaan komt. |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
@ Andrees, neee Naomi Gorissen  Hihi maar Tom heeft het ook al een keer geprobeerd in het telefoonboek  |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Backname? Last name zul je bedoelen |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Limboland  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Gorissen is my name Zodan  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Zou de burgermeester al langs geweest zijn bij CapiteinKoek? Volgens zijn pp wordt hij 139.  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Little Queen: Limboland  Yeahh  |
|
Thommy Erelid
|
Limbo's  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Giovanni: Zou de burgermeester al langs geweest zijn bij CapiteinKoek? Volgens zijn pp wordt hij 139.  Later hoop ik ook zo oud te worden met Arne  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Giovanni: Zou de burgermeester al langs geweest zijn bij CapiteinKoek? Volgens zijn pp wordt hij 139.  Capiteinkoek wordt 77 Eh... |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Andreesie: Quote Cee-N-Cee: Ik spreek ook nooit met accent, alleen voor de lol.. Ik haat (echt) gronings  en fries dan? Fries spreek ik toch niet  drents ook niet  of it mat sa weaze dat Frysk net mear libbet under de jeugd fan tsjintwurrig en dat se harren derrom festbyte yn san raar holans aksent  |
|
Thommy Erelid
|
Binnen 2 jaar ben ik misschien Italiaan  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Andreesie: Quote Cee-N-Cee: Quote Andreesie: Quote Cee-N-Cee: Ik spreek ook nooit met accent, alleen voor de lol.. Ik haat (echt) gronings  en fries dan? Fries spreek ik toch niet  drents ook niet  of it mat sa weaze dat Frysk net mear libbet under de jeugd fan tsjintwurrig en dat se harren derrom festbyte yn san raar holans aksent  Heilige n**k  Wat zeg jij nou weer  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
CNC volgens zijn pp 139. |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Thom: Binnen 2 jaar ben ik misschien Italiaan  Woohhhooh, hoezo?  Heee Dreamertje  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote DreamerTje: Dag vrijgezellig meisje  Heb je lang niet in jou dromerige vorm op wmr gezien  |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Quote DreamerTje: Dag vrijgezellig meisje  Heb je lang niet in jou dromerige vorm op wmr gezien  Heb je me gemist?  |
|
DreamerTje Oudgediende
Heeej Noompje  |
|
Thommy Erelid
|
Quote Naaoomii: Quote Thom: Binnen 2 jaar ben ik misschien Italiaan  Woohhhooh, hoezo?  Omdat de ouders hier zo nodig weg willen  Naar Toscana, maar ik wil niet  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Thom: Quote Naaoomii: Quote Thom: Binnen 2 jaar ben ik misschien Italiaan  Woohhhooh, hoezo?  Omdat de ouders hier zo nodig weg willen  Naar Toscana, maar ik wil niet  Hihi, die ouders ook..  Papa en mama wouden twee jaar geleden naar België of curacou (hoe schrijf je dat nouweer dan  ) en dat hebben Nenah en ik even uit hun hoofd gepraat  Hoe is het Dreamer  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote DreamerTje: Quote Cee-N-Cee: Quote DreamerTje: Dag vrijgezellig meisje  Heb je lang niet in jou dromerige vorm op wmr gezien  Heb je me gemist?  Ja      Was minder gezellig zo zonder jou! |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Andreesie: Quote Cee-N-Cee: Quote Andreesie: [quote=Cee-N-Cee]Ik spreek ook nooit met accent, alleen voor de lol.. Ik haat (echt) gronings  en fries dan? Fries spreek ik toch niet  drents ook niet  of it mat sa weaze dat Frysk net mear libbet under de jeugd fan tsjintwurrig en dat se harren derrom festbyte yn san raar holans aksent  Heilige n**k  Wat zeg jij nou weer  [/quote] of het moet zo wezen dat Fries niet meer leeft onder de jeugd van tegenwoordig en dat ze daarom praten in zo'n raar nederlands accent |
|
Thommy Erelid
|
Mwah, maar het enge is dat ze aan het kijken zijn naar huizen. In ieder geval, dan ben ik 18 en ga dus echt niet mee. |
|