|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
oef lui dit is een kroeg hier praat men over bier en muziek en niet over school  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
neej sorry daar heb ik echt geen verstand van |
|
Piet Paaltjens Junior lid WMRindex: 6 OTindex: 22
|
Kijk, met jou kan ik praten Twags, bier, een hele emmer graag |
|
metaalhoofd Lid WMRindex: 21 OTindex: 45 Wnplts: Eindhoven
|
@Twaggy, biertje *stopt ondertussen cdtje van arch enemy in de speler* |
|
Loek
Oudgediende
|
Seven drunken night staat aan hierow  daar gaan we voor, schuif maar door dat bier!! |
|
|
of heeft iemand hier toevallig zin in n glaasje absinth??  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote metaalhoofd: damn, hoe zat dat ook alweer met die stralingen >< das alweer 3 jaar geleden voor me... enlighten me theelichtje  shall i enlighten you? alpha - heliumion zonder elektronen, komt niet verder dan een paar milimeters in de atmosfeer of lucht of lichaam beta - elektron (groter dan alpha) kan door enkele milimeters metalen doordringen gamma - ontzichtbaar licht (soort röntgen) heeft geen massa of lading, komt dus het verst in de lucht, atmosfeer of lichaam, de kracht is zeer groot, kan je je amper tegen beschermen. Alpha en beta zijn voor ons gevaarlijk door de combi van lading en kinetische energie. Gamma's zijn gevaarlijk door hun zeer doordringende vermogen. |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote metaalhoofd: of heeft iemand hier toevallig zin in n glaasje absinth??  jah lekker maar geen hollandse troep  |
|
Loek
Oudgediende
|
owja dat was het, dank je  |
|
|
thnx thee, hak t toch goed van dat helium en licht  , maar een elektron is nooit groter dan 2 protonen  en heeft een massa van ongeveer een miljoen x kleiner  |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Quote metaalhoofd: of heeft iemand hier toevallig zin in n glaasje absinth??  Maarr... Quote Wiki zegt:
Absint werd in het begin van de 20e eeuw in diverse Europese landen verboden, wegens de vermeende hallucinogene werking en neurotoxiciteit van het bestanddeel thujon. Aanleiding tot het verbod was onder andere het tragische geval van de Zwitserse alcoholist Jean Lanfray, die na overmatige absintconsumptie zijn gezin uitmoordde. |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
God... scheikunde, even jullie breinen opfrissen
Alpha straling zijn heliumdeeltjes zonder electronen Beta straling zijn elektronen Gamma straling zijn electromagnetische straling. |
|
Theetje
Oudgediende
dan natuurkunde Cee-N-Cee  |
|
Loek
Oudgediende
|
truste thee, succes morgen! |
|
|
is weer legaal te verkrijgen, 30 euro voor een halve liter van 73%, de halucinerende stof is er uitgehaald, maar wordt nog steeds aangeraden om het in suiker te laten inweken en vervolgens aan te steken, maar k ben zo'n zuipstraal dat ik dat nog nooit heb geprobeerd... |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote metaalhoofd: is weer legaal te verkrijgen, 30 euro voor een halve liter van 73%, de halucinerende stof is er uitgehaald, maar wordt nog steeds aangeraden om het in suiker te laten inweken en vervolgens aan te steken, maar k ben zo'n zuipstraal dat ik dat nog nooit heb geprobeerd... wat je in nederland kunt krijgen is troep |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Theemonster: dan natuurkunde Cee-N-Cee  Whatever  Maar jullie hadden het er wel over  |
|
Thommy Erelid
|
Blijkbaar heeft Twaggy zijn maatje gevonden, jongens  |
|
|
mssn wel, maar voor 73% doe ik het graag  |
|
|
alcohol, metal, volgende onderwerp tieten?? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
73%, man, je brandt je keel weg |
|
Thommy Erelid
|
Quote Cee-N-Cee: 73%, man, je brandt je keel weg  Quote Cee-N-Cee: 73%, man, je brandt je keel weg  |
|
|
Quote Cee-N-Cee: 73%, man, je brandt je keel weg moet je eens proberen als je 1st paar liter bier op hebt, om de 1 of andere rede brand t dan harder  |
|
Piet Paaltjens Junior lid WMRindex: 6 OTindex: 22
|
Dat valt wel mee met absinth, de truuk is om er een stevigen pint naast te nemen  |
|