|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
zijn ze over het algemeen ook, er zijn 2 methodieken die scholen aanhouden, 1= se's makkelijk maken dus scholieren met hoog cijfer de examens in, kans dat ze het halen, gevolg veel klachten 2= se's moeilijk maken, scholieren werken harder om voldoende te staan, examens vinden ze dan makkelijk, veel slagen, gevolg, minder klachten |
|
Guusjee Senior lid WMRindex: 114 OTindex: 429 Wnplts: Delft S |
Nou hopen dat dat dan waar is.  Nog tips Loek?  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
bij mij op school zijn alle na1,2 leerlingen heel erg nerveus, ze staan allemaal 5-en dus moeten goede cijfers halen  |
|
Loek
Oudgediende
|
weet waar je alles in je binas moet zoeken, genoeg dingen in je gr zetten |
|
Loek
Oudgediende
|
ik stond als 1 van de slechtste er voor bij het ingaan van de examens, maar iedereen had echt goede cijfers op het examen |
|
nietmeer
|
Hoihoi |
|
Theetje
Oudgediende
ik heb expres niets in mijn GR, kost alleen maar tijd, en ik wil het doen op mijn eigen kennis, en niet op de kennis van het overschrijven..
Wat vond jij van scheikunde gister guusje? |
|
hoi (ps the fray op de radio  ) |
|
Loek
Oudgediende
|
ik haal altijd formules door elkaar en grootheden, dus had er een paar dingen in staan, wat constanten die niet in binas staan, |
|
@TheE; Wel goed. Ik was 3 kwartier voor tijd klaar. en kon alles zo invullen behalve vraag 28. Die wist ik niet. En je GR is een geheugensteuntje vind ik. Want anders moet je het ook zonder BINAS doen  |
|
Loek
Oudgediende
|
hoi yfke, ben je er weer,,, gezellig! |
|
Theetje
Oudgediende
het enige probleem wat voor hij heel groot wordt is Dosis.. Die formule staat niet in het boek, heb ik niet van mijn leraar gehoord (weet hem nog steeds niet) maar is wel examenonderdeel... |
|
Loek
Oudgediende
|
straling dosis? |
|
Theetje
Oudgediende
jup, dat |
|
nietmeer
|
@Loek, zo gezellig ben ik anders nog niet, begint saai te worden. Ik ben al bijna 2 weken ziek, dus ook niet op school geweest... Ik heb al alle "afleveringen" van The 10th Kingdom gekeken gisteren, en vandaag was ik begonnen aan Snowqueen, wil die stomme dvd speler de 2de dvd niet afspelen  |
|
Loek
Oudgediende
|
da's toch met een gauss meter ofzo, aantal inslagen per sec, halveringstijd e.d. |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Guusjee: @TheE; Wel goed. Ik was 3 kwartier voor tijd klaar. en kon alles zo invullen behalve vraag 28. Die wist ik niet. En je GR is een geheugensteuntje vind ik. Want anders moet je het ook zonder BINAS doen  28 had ik niet eens gemaakt, ik kwam er echt totaal niet uit   Maar ik had in totaal 45 punten van de 81, das tussen een 5 en 7 en had een 3,5 nodig, maar ik vond de vraagstelling echt *** |
|
Loek
Oudgediende
|
@ yfke, nieuwe kopen dan  |
|
nietmeer
|
@Loek, hmm, lijkt me niet zo'n goed idee  zo oud issie nog niet, ligt waarschijnlijk aan mij dat ie niet wil ofzow  ik word er alleen een beetje pissig van...  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
|
|
Loek
Oudgediende
|
ik vond scheikunde ook al zo'n klote examen, had gehoopt dat ze wat van geleerd hadden, we hebben met de hele klas daar klachten over ingestuurd  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ jannick, doei, plezier op school! |
|
nietmeer
|
Maar ik ga weer, ff wat eten  Ik leef nu op dropjes en een bakje yoghurt...doeii  |
|
Theetje
Oudgediende
gister ging een van de survillanten door de gymzaal rennen, onder sk, daar ging het klein beetje concentratie wat ik had.... Ik was namelijk een beetje verdoofd door 800 mg ibuprofen  |
|
haha oke  maar miss weet loek wat van die straling  |
|