|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Yfke, ik fietste ook altijd alleen, of desnoods met iemand die ook altijd racete. Deed ik er ook 15-20 minuten over, mijn broertje doet er altijd dik een half uur over |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
@ cnc ik heb daar 3x gestaan   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Loek, Wow! Toeval, op de camping of in die luxe hutten daar  wij in 1 van die hutten, echt te relaxt, eigen wc, douche, met bovenverdieping |
|
Loek
Oudgediende
|
naar m'n vorige school kon ik in 6 minuten halen (mits stoplicht mee) en m'n zus deed er een kwartier over  |
|
nietmeer
|
Ik heb nu zelf gekozen om alleen te fietsen. Vaak gebeurde het namelijk toch vanzelf. Dan fietste ik weer te snel(ik fietste voor mijn gevoel bijna niet..) en dan fietste ik automatisch voor de rest, kregen we daar ruzie over  ben nu blij dat ik niet meer met hunhoef te fietsen...ik doe toch alles verkeerd volgens ze..  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ cnc, op de camping, kan kijken of ik er foto's van heb, maar denk het niet, we hebben nog niet zo lang een digi, en het is al bija 3 jaar geleden dat ik daar voor het laatst heb gestaan (me ouders nog wel een x dus kan bij hun kijken  wij hebben een luxe tent  ) |
|
Guusjee Senior lid WMRindex: 114 OTindex: 429 Wnplts: Delft S |
Awh..  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Loek, a ha. Wel cool  Ik heb al 5 jaar mijn Olympus C300 met 3,2 MP  Hij werkt nog steeds perfect |
|
Loek
Oudgediende
|
knuffel voor Yf  en p.s. kan je niet een echte knuf komen brengen, me zus heeft de auto en me pa heeft de zijne ook nodig.. en ik ga me nu douchen, dus spreek jullie over 20 minuten a half uurtje wel weer! doei tozzow  *boink*  |
|
Guusjee Senior lid WMRindex: 114 OTindex: 429 Wnplts: Delft S |
|
|
nietmeer
|
@Loek, al zou het wel kunnen, moet je eerst er voor zorgen dat mijn moeder je niet vermoord, of mij...   |
|
nietmeer
|
Tot straks Loek en Guusjee   !! |
|
Loek
Oudgediende
|
@ cnc me zus heeft een sony 4 mp (in d'r telefoon 3.2) me pa 7.2 mp (in z'n telefoon 3.2) en ik loop beetje achter, heb alleen in me telefoon 1.3 mp maar ik heb 2 computers en 3 beeldschermen 20 gig mp3 speler en nog wat leuke gedgets  |
|
nietmeer
|
klinkt voor mij als chinees, loek   |
|
nietmeer
|
Wie is er nou eigenlijk nog in t café...? |
|
Loek
Oudgediende
|
@ yf, laatste post voordat ik wegga klik ik denk dat ik het van je moeder win, souvenir uit Finland  |
|
nietmeer
|
|
|
Loek
Oudgediende
|
mooi mes, of het gevecht wat ik ga winnen  |
|
nietmeer
|
allebei;) |
|
Loek
Oudgediende
|
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Mensen ik ga ook   |
|
nietmeer
|
Jammer, ben ik alleen   voor jullie  tot straks loek?? |
|
nietmeer
|
XD ik heb net mezelf als vriend toegevoegd  dan is er iig altijd een vriend online...nu dus alleen mezelf..  |
|
nietmeer
|
Ik ga ff echt ontbijten, ik kom straks wel weer ergens terug!! daag, wie er ook zijn mag    |
|
Loek
Oudgediende
|
ik ben er weer |
|