|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@Giovanni  Als wiskunde knudde is, hoe weten we dan hoe wat de inhoud van een huis is enzo?  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
@ MA vol laten lopen met water, en vervolgens kijken hoeveel liter er in ging  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Ik snapte er nooit geen reet van, vandaar.  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Bahh.. waarom moet ik morgen weer naar school  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@LQ, ik moet het ook  |
|
nietmeer
|
@Loek, heb je toch nog wel wat wiskunde bij nodig enzow  Hoi nog btw  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
*pakt een biertje* |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Geen school voor mij  Wel werken, maar na 2 en halve dag alweer weekend  |
|
Loek
Oudgediende
|
hoi  wiskunde i uiteindelijk wel nuttig hoor  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ MA.. wij moeten het ook  Ik probeer nederlands te doen.. niet dat het lukt ofzo, slaap bijna  |
|
nietmeer
|
Wiskunde..ik zei vandaag nog: wat heb ik aan deze dingen?? ik leer dingen die ik later toch niet nodig heb, ik word geen wiskundige ofzow!! Mn moeder lag helemaal dubbel, maar ik meende het wel..ik leer dingen waarvan ik denk..wat moet ik er mee?? zegt mn moeder: zo leer je logisch nadenken. Ik: maar dat hoeft toch niet met wiskunde, dat leer ik toch ook wel op en andere manier?? |
|
Loek
Oudgediende
|
yfke zolang je niet precies weet wat je wilt gaat doen is het wel belangrijk om juit wel al die dingen te gaan leren, ikheb er baat bij gehad, maar b.v. ecomomie heb ik niets aan gehad, het is gewoon het opwekken van interesse voor de geïntereseerden.. |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Whaah Grrr... ik heb ruzie met Openoffice.. door dat *piep* word van school.. |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@lq; hmmm openoffice heb ik ook wel is problemen mee ja  |
|
nietmeer
|
@Loek, maar ik weet al ongeveer wat ik wil gaan doen, iig niet iets met wiskunde. Ik wil de muziek in! Helaas heb ik vanaf de derde geen muziek meer  ik vind het jammer, vele andere opschool niet  maar jah..van die typen die jumpen leukvinden en het maar raar vinden dat ik in een orkest speel, die denken dat dat alleen maar klassiek is, en klassiek is stom volgens hun..zijn ook de gene die mij negeren enz.enz...maarja..  zijn stelletje vage mensen  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Ik was altijd een hele luie leerling, maakte bijna nooit huiswerk. Was altijd buiten, met mooi weer tenminste. Ik had het allemaal heel snel gezien, nooit geen spijt van gehad. |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Yfke jumpstyle, dat is pas stom, alleen die muziek al, aaaaagh. |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Thee, thuis werk ik met open office, maar op school werken ze met word  .. is niet echt handig soms  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ yf, die mensen weten niet beter, bij mij op school was er tenminste nog een schoolband, konden ze zien dat het geen klassiek was  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Little Queen: @ Thee, thuis werk ik met open office, maar op school werken ze met word  .. is niet echt handig soms  opslaan als .doc voor 2000/xp dan moet het gewoon werken... |
|
nietmeer
|
wij hebben voor zo ver ik weet geen schoolband, maar een band vinden de meeste bij mij op school toch anders dan een orkest, een orkest klinkt deftig DUS is het deftig DUS is het klassiek DUS is het stom, zo ongeveer denken veel mensen...   |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Was het maar weer gisteren, heb echt totaal geen zin in morgen  |
|
Loek
Oudgediende
|
veel mensen zijn zelf stom omdat ze niet openminded zijn
|
|
nietmeer
|
was het maar weer zaterdag, na de pauze in de bios   |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Oeh.. mn tante weet nu ook dat Ikke bestaat  , ojeeh dat wordt nog wat als ik haar de volgende keer zie.. |
|