|
nietmeer
|
@my-angel, wat nog belangrijker is is dat die liefde ook beantwoord word. TOt nu toe zit ik hier hardstikke verliefd te zijn, maar ik heb geen idee of hij ook op mij is  Hij doet wel aardig enzow, erg aardig soms   maar of dat nou met liefde heeft te maken.. |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
@Blend, er kan ook liefde zijn op een verjaardag  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@Blend.. ik hoor datums van 'hoenoom je dat  ' Ah mijlpapeln.. achja  een datum is toch Iets kleins..  het gaat om het grote geheel  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
30 maart is 'n mooie datum  |
|
nietmeer
|
*snif snif* ik wil ook verkering..maar ik ben te bang om hem te vragen   |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
hou maar ik, ik heb op dit moment geen data  |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Jongens, jongens, jongens..  Als dit om 11.30/12 uur 's nachts een gesprek was, zouden er data van andere gebeurtenissen gedumpt worden  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Quote Yfke: *snif snif* ik wil ook verkering..maar ik ben te bang om hem te vragen   Doen, hij bijt niet  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ yf, niet geschoten is altijd mis.. |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
@Yfke: makkelijker gezegd dan gedaan, maar vraag 't hem.... |
|
nietmeer
|
@Loek, kijk maar uit naar je verjaardag, of de mijne  |
|
nietmeer
|
@Ikke, durf ik niet  ik ben al een keer afgewezen, en aangezien ik hem vaak zie en we vrienden zijn zou het nog moeilijker voor mij zijn als hij nee zegt  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Luna: Quote Yfke: *snif snif* ik wil ook verkering..maar ik ben te bang om hem te vragen   Doen, hij bijt niet  Dat weet je maar nooit  |
|
Loek
Oudgediende
|
over een weekje ben ik 20  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@ikkyDat kan overal zijn;) Maar mijn verjaardag blinkt daar niet echt in uit, dus ik associeer 31ste niet met liefde, maar met mijn verjaardag;) |
|
Thommy Erelid
|
Quote Luna: Doen, hij bijt niet  Of juist wel ^^ |
|
Loek
Oudgediende
|
@ yf, neem van mij aan het went om afgewezen te worden  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Thom: Quote Luna: Doen, hij bijt niet  Of juist wel ^^ maar of dat erg is?  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
@Blend, weet ik  ik wist ook gelijk waar je het over had  Maar liefde kan idd overal en altijd zijn, eigenlijk zijn die datums maar onzin  |
|
Thommy Erelid
|
Gewoon een goed plekje uitkiezen..  Maar niet te hard.. |
|
nietmeer
|
@Loek, arme jij Ik ben 1 keer afgewezen, en 1 keer is het heel lullig gegaan met uitmaken  En ik moet nog 2 maanden min 1 dage w8en voor ik 14 word   Quote Thom: Quote Luna: Doen, hij bijt niet  Of juist wel ^^ nee hoor, hij bijt niet, dat weet ik gewoon  Daar is tie te lief voor  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Yfke: @Ikke, durf ik niet  ik ben al een keer afgewezen, en aangezien ik hem vaak zie en we vrienden zijn zou het nog moeilijker voor mij zijn als hij nee zegt  't is veel beter om 't te zeggen dan om 't binnen te houden (ik spreek uit ervaring)... Als jullie echt goeie vrienden zijn zal hij echt niet raar gaan doen, en jij bent dan enorm opgelucht  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Thom: Gewoon een goed plekje uitkiezen..  nek bijvoorbeeld...  |
|
nietmeer
|
@Ikke, ik denk ook niet dat hij raar gaat doen, maar het word wel moeilijker voor mij om me erover heen te zetten.. |
|
nietmeer
|
maar kan iemand mij dan een tip geven hoe ik hem op een goeie manier kan vragen, en niet zo simpeltjes: wil je verkering met me? Dat vind ik zo droog/saai.. |
|