|
Runalf Senior lid WMRindex: 62 OTindex: 848 Wnplts: Middelburg
|
ik heb voorlopig ook nog geen weekend, morgen nog van half 9 tot kwart voor 5 op stage, zaterdag van 8 tot 6  inwerken... |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@Gitte Ik ken het, zit nu ook op mijn werk. Maar erg hard werken ken en kan ik niet   Getuige mijn OT-index  |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
@Runalf, ff door de appel heen bijten. |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Theemonster: @Hoskeu; HvA? welke? ik ga volgend jaar naar de HvA   HvA = Hogeschool van Amsterdam... Heb ik twee jaartjes als deeltijd student rondgebanjerd... op de leeuwenburg (geloof ik)... daar naast station amstel...  Kwam ik iedere vrijdag... |
|
Zwelgje Erelid
Quote Blend: Gitte Ik ken het, zit nu ook op mijn werk. Maar erg hard werken ken en kan ik niet   Getuige mijn OT-index  hahaha, ik werk ook niet altijd hard. ligt aan de prioriteit van de werkzaamheden. vandaag heb ik weinig anders te doen dan telefoon opnemen die zelden rinkelt |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@Hoskeu; dat bedoelde ik, leeuwenburg  Daar ga ik volgend jaar heen  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Gitte: hahaha, ik werk ook niet altijd hard. ligt aan de prioriteit van de werkzaamheden. vandaag heb ik weinig anders te doen dan telefoon opnemen die zelden rinkelt Idd... ik stel ook prioriteiten... en WMR staat behoorlijk bovenaan de lijst... |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Theemonster: @Hoskeu; dat bedoelde ik, leeuwenburg  Daar ga ik volgend jaar heen  Ik juist volgend jaar niet meer...  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
@ hoskeu bij jou ook al  |
|
Zwelgje Erelid
@Hoskeu: bij mij is WMR en Patience hoogste prio, gezien mijn salaris er ook nog niet opstaat (is wel onderweg, maar toch) |
|
Theetje
Oudgediende
hmm, ik ga me maar is aankleden, over een uur bij het riagg zijn, kan daar niet in mijn badjas heen  |
|
Zwelgje Erelid
Quote Theemonster: hmm, ik ga me maar is aankleden, over een uur bij het riagg zijn, kan daar niet in mijn badjas heen  tuurlijk wel, alleen zullen ze je dan heel raar aankijken.... |
|
Theetje
Oudgediende
Gitte; ach, er lopen daar toch allemaal gekken rond  Die kijken me sowieso wel gek aan  |
|
Zwelgje Erelid
@ hoskeu: oja, MSN heeft de allerhoogste prio, maar niemand is online.... @TheE: nou, dan val je niet op in je badjas |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Theemonster: hmm, ik ga me maar is aankleden, over een uur bij het riagg zijn, kan daar niet in mijn badjas heen  Dan houden ze je straks daar... EDIT: Nouja... ze hebben daar ook vast wel internet... dus WMR...  |
|
Theetje
Oudgediende
@Hoskeu; ik heb er ook een keer in mijn wmr-bowling shirt rondgelopen  |
|
Loek
Oudgediende
|
lol |
|
Zwelgje Erelid
ben zo terug, even mijn vitamine N gehalte omhoog helpen. |
|
Loek
Oudgediende
|
vitamine N? |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Loek: vitamine N? Ik denk dat die N eindigd op icotine...  |
|
Theetje
Oudgediende
ik ga ervandoor, ben netjes aangekleed en ga nog even hannibal lecter lezen  Tot straksjes  |
|
Hoskeu Erelid
|
@TheE... Tot laterssss...  Succes!! |
|
Theetje
Oudgediende
dankje Hoskeu  |
|
Zwelgje Erelid
Quote Hoskeu: Quote Loek: vitamine N? Ik denk dat die N eindigd op icotine...  Klopt helemaal! |
|
Loek
Oudgediende
|
ik ben weer weg Laters  |
|