|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@BrieJe komt altijd op de rustige momenten binnen Brie  |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Nou jaa, zoals ik vorige keer al zei.. dan heb ik de drank voor mezelf  Haha geintje, maar op de drukke momenten moet ik meestal werken  . Mn pa belde trouwens net weer, of ik donderdag avond ook nog kan werken.. maar had net 't etentje met die broer omgezet naar donderdagavond, dus heb gewoon nee gezegd. Nu heb ik ruzie  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Hoi  |
|
Brie Erelid
|
|
|
Naaoomii
Oudgediende
|
|
Brie Erelid
|
|
|
Naaoomii
Oudgediende
|
|
Blend
Oud Moderator
@BrieOei  Komt hij wel overheen denk ik, je hbt het speciaal voor hem verzet. Maar op dat moment baalde hij gewoon dat je niet kon, zijn reddende engel redde hem dit keer niet. Maar wil je wat drinken van me?  |
|
Brie Erelid
|
@Blend, tsja.. en dan moet ik ook nog straks 2 weekenden vrij vragen   . Ja lekker  , doe maar een groot koud glas met limonade en ijsklontjes  daar heb ik echt trek in  |
|
Blend
Oud Moderator
|
|
Brie Erelid
|
Thanksss lieve blendje  Wil jij ook nog wat te drinken? |
|
Blend
Oud Moderator
Ik kan wel een oppeppertje gebruiken  Dus verras me  |
|
nietmeer
|
hey mensen  |
|
Brie Erelid
|
Toen ik "oppeppertje" intypte kreeg ik ditMaar omdat ik niet altijd zo raar ben als ik lijk krijg jij van mij dit allemaalLief hea, nou kan je wel even vooruit  |
|
Brie Erelid
|
|
|
nietmeer
|
hey brie  , eindelijk je avatar  mooi hoor  |
|
Blend
Oud Moderator
@BrieIk zou niet durven denken dat je raar bent  Je bent hartstikke normaal  Maar met die voorraad kan ik wel even vooruit ja  Niet te snel drinken, dat klotst zo in mijn buik  |
|
Brie Erelid
|
aimed, thanks! Heel lang getwijfeld welke ik wilde;) @Blend, ik krijg rare gedachtes van je  |
|
Blend
Oud Moderator
@BrieWat nu weer voor rare dingen?  Ik zei toch niks raars? Alleen dan dat jij normaal bent, dat is opzich wel raar  |
|
Brie Erelid
|
Quote Blend: @BrieWat nu weer voor rare dingen?  Ik zei toch niks raars? Alleen dan dat jij normaal bent, dat is opzich wel raar Dat bedoel ik  |
|
Blend
Oud Moderator
Je blijft de aloude discussie houden van, wat is normaal? Ik in ieder geval niet  Maar misschien jij ook niet, misschien  ;) |
|
Brie Erelid
|
Emm, zo raar ben ik niet eigenlijk.. Ik ga alleen maar op een verjaardag bij de koeie plassen met een vriendin omdat dr een grote rij voor de wc staat. Ik ga alleen maar naaktzwemmen midden in de nacht op 't strand Ik ga alleen maar kakelend als een kip over de camping en weet het de volgende dag niet meer Mwah nee, valt best mee  |
|
nietmeer
|
 dat had ik nou niet van je verwacht  |
|
Blend
Oud Moderator
@BrieDat is het voordeel van het herentoilet, daar staat nooit een rij  Omdat alle mannen in de wei plassen  Naaktzwemmen  klinkt leuk en koud  Dus je houdt wel van een slokje? Of ken je je eigen grenzen niet?   |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Oew, naaktzwemmen, dat wil ik ook wel een keer doen, samen met Kriebeltje ofzo  |
|