Knuffeltopic |
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
|
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 22.401
|
|
|
Kristel
Oudgediende
 WMRindex: 3.529 OTindex: 5.364 T S |
Heel veel  knuffeltjes voor Sjaak omdat ik er een aantal niet heb zien staan  Ik vergeet dit topic weleens. Behalve dan als ik ineens mijn naam zie staan bij nu op het forum.En ook een knuffeltje voor Monstertje die ik een kanjer vind!  |
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
|
|
Sjaak
Moderator
 WMRindex: 21.632 OTindex: 57.014
|
Voor Kristel, omdat ik haar vergeef.    ;) |
|
Kristel
Oudgediende
 ik zag mijn naam staan  knuffel terug natuurlijk  |
|
Bogarde Erelid
 WMRindex: 37 OTindex: 5.643 S |
Ik knuffel iedereen met een K.  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
|
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
|
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
|
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Trusten |
|
Kristel
Oudgediende
knuffel voor alle modjes  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
|
|
Kristel
Oudgediende
Een hele grote dikke knuffel voor Sjaak drie jaar raar maar waar voor iedere dag een knuffel
$$$$_______________________________$$$$$ __$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$__ ._____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$ ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'____________**'$$***,, ____,;'*___'_.*__________________*___ '*,, ,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,, *.? ? ...? ....O .......?o O ? O drie .................? jaar .............. ? raar ............. O maar .............o....o?o waar .................O....? ............o??O.....o ...........O..........O ............? o o o |
|
Sjaak
Moderator
|
|
|
Clio Erelid
 WMRindex: 90 OTindex: 2.794 S |
|
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 22.401
|
Je bent ook een heel lieve meid Cleopatra!   |
|
nietmeer
|
|
|
Sjaak
Moderator
|
Voor Kristel   een warme omhelzing. Goeiemorgen!  |
|
Kristel
Oudgediende
Goede morgen Sjaak   Opla een nieuwe dag een verse HUG een warme omhelzing wat wil een mens nog meer aan positieve dingen om de dag mee te beginnen. |
|
Sjaak
Moderator
|
Een dag niet geknuffeld is een dag niet geleefd.  |
|
Kristel
Oudgediende
ge-leefd is verledentijd. be-leef de dag met een knuffel en een lach  edit: en een kop koffie dat ook wel weer.  |
|
Sjaak
Moderator
|
Niet terugknuffelen is dus "onbeleefd" in dubbel opzicht. |
|
Kristel
Oudgediende
 vergat ik dat. Er schiet spontaan een brok in mijn keel want in gedachten heb ik je klem geknuffelt.  edit: of nam ik het nu weer te letterlijk? Beleef de dag van je leven in het knuffel topic  |
|
Sjaak
Moderator
|
Nee, dat bedoelde ik niet hoor. Ik was al helemaal content met je reactie.  Het was slechts een woordspeling.  |
|